Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

remichi

remichi

• Lid sinds 09 september 2010
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 8 november 2010
  • 16:05

heb eindelijk froyo op mijn sgs na veel gedoe en een factory reset… nog erg wennen en snap de voordelen er niet echt van. met de standaard internet browser doen filmpjes van uitzending gemist het nog steeds niet…terwijl ik wel flash heb geinstalleerd.

verder, hoe kan ik instellen dat ik een keuze te zien krijg als ik een usb kabel aan sgs hang? bij android 2.1 kreeg ik een keuze en kon ik dus kiezen voor massaopslag dan wel kies. nu neemt hij uit zichzelf ineens kies… ben ik niet blij mee.

vast bedankt.

Bewerkt (8 november 2010 16:05)
Dodi16

Dodi16

• Lid sinds 14 augustus 2010
  • Berichten 204
  • Reputatie 0
  • 8 november 2010
  • 16:19

Instellingen->Draadloos en netwerken0> USB-instelingen daar kan je het kiezen. Dat uitzending gemist het niet doet ligt niet aan je fashplayer, zij maken gebruik van microsoft silverlight en dat kan je niet installeren op onze telefoon!

Bewerkt (8 november 2010 16:19)
Morriss

Morriss

• Lid sinds 08 november 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 8 november 2010
  • 19:49

Als ik mijn Samsung Galaxy S als massa opslag aansluit op mijn laptop krijg ik in “mijn computer” wel 2 verwisselbare schijven te staan, maar als ik daarop klik zegt ie: “Plaats een schijf of een ander geschikt medium in Verwisselbare schijf (J”.

Dus bij zowel mijn interne als mijn externe kaart kan ik er niet in voor massa opslag.

Ik heb zojuist geupdate naar Froyo, maar dit probleem had ik voor de update ook al.
Externe kaart = 8gb sd kaart.
Op de laptop staat Samsung Kies geinstalleerd, maar of dit programma opgestart is of niet maakt voor dit probleem niks uit.

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

bij voorbaat dank

Bewerkt (8 november 2010 19:49)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 8 november 2010
  • 20:12

Formateer beide kaarten dan zal het goed gaan.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (8 november 2010 20:12)

Samsung Galaxy S8+

remichi

remichi

• Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 8 november 2010
  • 20:29

heb het gevonden, bedankt.

nu vraag ik me nog af waarom geen een app die in installeer vraagt of hij op sd kaart geinstalleerd moet worden…

Bewerkt (8 november 2010 20:29)
remichi

remichi

• Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 9 november 2010
  • 00:46

nu zag ik net ineens dat ik nog maar 3 keuzes heb bij usb verbinding terwijl bij 2.1 er 4 zijn. er zou bij froyo toch een mogelijkheid komen om via telefoon op internet te komen?? hoe werkt dat dan? want dat is volgens mij de optie die mist.

Bewerkt (9 november 2010 00:46)
Morriss

Morriss

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 9 november 2010
  • 01:39

Ik heb de externe kaart al meerdere malen geformatteerd omdat hij beschadigd was volgens de telefoon (ik had de sd kaart gewoon rechtstreeks in de laptop gedaan en volgezet met muziek, dat blijkt de telefoon niet zo leuk te vinden).

Als ik de interne kaart formatteer is heel het besturingssysteem toch weg? dat kan toch niet zomaar?

Bewerkt (9 november 2010 01:39)
Dodi16

Dodi16

• Berichten 204
  • Reputatie 0
  • 9 november 2010
  • 10:59

Morriss;56888
Ik heb de externe kaart al meerdere malen geformatteerd omdat hij beschadigd was volgens de telefoon (ik had de sd kaart gewoon rechtstreeks in de laptop gedaan en volgezet met muziek, dat blijkt de telefoon niet zo leuk te vinden).

Als ik de interne kaart formatteer is heel het besturingssysteem toch weg? dat kan toch niet zomaar?

nee je bent alleen al je apps etc kwijt, eigelijk alles wat op je interne sd kaart staat behalve je besturingssysteem zou wel heel laim zijn als dat gebeurt!

Bewerkt (9 november 2010 10:59)
Dodi16

Dodi16

• Berichten 204
  • Reputatie 0
  • 9 november 2010
  • 11:00

remichi;56884
nu zag ik net ineens dat ik nog maar 3 keuzes heb bij usb verbinding terwijl bij 2.1 er 4 zijn. er zou bij froyo toch een mogelijkheid komen om via telefoon op internet te komen?? hoe werkt dat dan? want dat is volgens mij de optie die mist.

Ga naar je instellingen en bij Draadloos en netwerken daar heb je mobiel toegangspunt (Wifi hotspot) en als je een beetje naar beneden scrolt heb je tethering staan(dus via je mobiel op internet met je pc/laptop)

Bewerkt (9 november 2010 11:00)
Morriss

Morriss

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 9 november 2010
  • 11:51

Dodi16;56936
nee je bent alleen al je apps etc kwijt, eigelijk alles wat op je interne sd kaart staat behalve je besturingssysteem zou wel heel laim zijn als dat gebeurt!

Ja okey, maar mijn externe sd kaart heb ik al geformatteerd en dan lukt het ook niet, lukt het alleen als ik mijn interne kaart ook formatteer? Is er een manier om een back up te maken van mijn apps? anders moet ik ze allemaal opnieuw installeren/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Bewerkt (9 november 2010 11:51)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.