Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Houd ergens op het scherm op een lege plek je vinger, kies daarna widget–>program monitor (of iets in die geest)
jbakers;56723
Houd ergens op het scherm op een lege plek je vinger, kies daarna widget–>program monitor (of iets in die geest)
Samsung Galaxy S8+
Hey AVS wat zie ik nu heb je er een sterretje bijgekregen??
AW Forum Queen voor het leven
he bedankt was het ook kwijt na de update heb het nu weer
Thanks gr. martin
Je kan ook de middelste knop ingedrukt houden dan krijg je een soort systeembeheer
Je kan ook naar applicaties gaan en dan je vinger op het icoon Taakbeheer houden. Zo krijg je een nieuw icoon op je startscherm die dezelfde functie heeft als systeembeheer.
Hallo allemaal,
Ik heb nu ook Froyo draaien, vanochtend de update gedaan. Maar ik mis tov de vorige versie het icoontje boven in mijn scherm de “apllicatie killer”. Om duidelijker te wezen, als ik met internet bezig geweest was en afgsloten had dan zag ik bij de “applicatie killer” dat hij nog draaide in de achtergrond.
Drukte ik op de knop dan kon ik alle openstaande toepassingrn in een keer stoppen.
Is dit weg, of is het naar een andere plek gegaan?
Wie weet raad en kan me helpen?