Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Geen idee, ik mis er meer P ook bv
Maar als dit het enigste is dan boeit het me niet zoveel.
Samsung Galaxy S8+
AVS;57038
Geen idee, ik mis er meer P ook bv/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
Maar als dit het enigste is dan boeit het me niet zoveel.
heeft dat niet te maken met de contacten die je in je lijst hebt staan. Als je bijvoorbeeld weinig mensen hebt met F geeft hij ook je G contacten weer op hetzelfde scherm en is het dus niet nodig een G in de lijst te zetten.
Nee, die letters missen we allemaal
Ik heb hetzelfde probleem, ik mis de G, H, O, P, W, Y. Een van de sloridigheden in de nieuwe versie helaas. Zo mis ik ook de ‘contact kopieren van sim naar telefoon’ optie.
Hé, ik was ook een paar contacten kwijt, maar ik had nog niet de relatie met de letters gemaakt.
Ze stonden bij mij in een vreemse “group”.
Op mijn pc inloggen in gmail, toen kon ik de group weer goed zetten, toen waren ze er weer.
Misschien ander probleem, maar zou bij jullie ook zo kunnen zijn.
EDIT: nu zie ik pas wat jullie bedoelen, bij missen de G H O P W en X
Heb gisteren de update naar Froyo gedaan en ook ik mis de letters G, H, O, P, W en X.
Is er hiervoor al een oplossing?
Er valt prima te leven zonder die letters. Dat ze er niet staan komt door ruimtegebrek, maar dat wil nog niet zeggen dat de contacten, beginnend met de betreffende letter, niet gewoon in je lijst staan. Zie die letters maar als een soort tabje. In je gewone, ouderwetse (?) agenda staan die letters vaak gegroepeerd op een tabje. Mijn vinger is sowieso te grof om precies op een letter te prikken, dus ik kom dan vaak op een letter er vlak vóór of vlak na uit en scroll dan even door naar het gewenste contact.
ik heb ook froyo , eerst via kies en later via odin toen ik de speedmod wou flashen (heel stom alle stappen gevolgd ipv een paar overslaan daar ik froyo al had) en ik heb al mijn letters nog zou t mischien aan doc's rom kunnen liggen ?
Dave
Wie heeft dit nog meer?

Na het updaten naar 2.2 was de galaxy s zeer traag, heb toen een factory reset gedaan en al mijn contacten opnieuw in gelezen via Kies.
Ik mis nu een 3 tal letters in mijn contacten ( G,O en de W )
Weet iemand hoe dit komt en hoe je dat kan verhelpen?
Een tevreden galaxy s 'er