Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Je drukt op niv 1 of niv 2 en dan op wis geheugen, dan zie je in het balkje van RAM-geheugen meer geheugen vrij komen. Dus hij killt bepaalde taken
Doi, en dat moet je elke keer doen?
Groeten S.K.
Nee, dat hoeft helemaal niet. Waar het echt toe dient weet ik niet, omdat een taskkiller niet SCHIJNT te werken op android (ik maak me er stiekem wel schuldig aan)
Ik kill nooit m'n tasks. Alles loopt prima.
Ik heb dat wel vaker gehoord, maar toch is het vreemd dat als je niveau 1 en 2 aanklikt, dat er dan toch ineens geheugen vrij gekomen is. Hij lijkt z'n taken dus niet helemaal goed af te sluiten.
Dat gaat ie alleen doen als het nodig is, niet om maar zoveel mogelijk geheugen vrij te hebben…
Ik snap alleen niet zo goed waarom die niv 1 en niv 2 weer uitstaan.
SjonnieKroket;57887
Ik snap alleen niet zo goed waarom die niv 1 en niv 2 weer uitstaan.
Samsung Galaxy Note 2 N7100 Dr. Ketan 4.3
Samsung Galaxy Tab 10.1 P7510 Ganbarou 4.3
Hallo iedereen,
Ik heb Froyo op m'n SGS gezet gisteren, nu zag ik dat er een nieuwe taskmanager was. Met een niveau 1 en 2 killer. Ik heb ze alleen aan gezet, maar hij lijkt er niks mee te doen. Als ik de taskmanager afsluit, en opnieuw open, zijn beide knopjes weer uit. Wat doe ik verkeerd?