Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
ow excuseer… ik heb idd Kies_1.5.3.10093_82 geïnstalleerd.
Gisteren is me wel gelukt om terug een update te doen, maar dat was gewoon weer de NEE versie, sindsdien is het dus niet meer gelukt.
Probleem opgelost!
Iemand heeft me hier naar doorverwezen, en deze methode werkte feilloos! = > Kies Registry Patcher 1.7.0.0, patch registry on latest Kies - xda-developers
Als er nog iemand problemen heeft om van de scandinavische froyo naar de belgische(of eender welke) om te zetten, this is the way to go.
cheers.
Ik zie dat het lang geleden is dat je dit hebt gepost. maar ik heb nu precies hetzelfde probleem. Ook mijn APN instellingen waren weg. Dus hoe heb jij dit gedaan? grts uit Holland
SD123;238440
Ik zie dat het lang geleden is dat je dit hebt gepost. maar ik heb nu precies hetzelfde probleem. Ook mijn APN instellingen waren weg. Dus hoe heb jij dit gedaan? grts uit Holland
Of kijk in onze eigen wiki APN lijst Nederland - Android Forum | Alles over Google Android | Androidworld
Ik begrijp niet uit je verhaal dat je versie 082 download en deze om te zetten naar de juiste instellingen. Hier kun je de juiste versie downloaden: RapidShare AG, Cham, Switzerland
Indien je dit wel doet zou ik niet weten wat er verkeerd gaat.