Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Backhead

Backhead

• Lid sinds 18 november 2010
  • Berichten 3803
  • Reputatie 0
  • 20 december 2010
  • 17:03

ericfromnl;71613
Hoi

Ik zal straks eens kijken via het systeem van KIES of die er al is. Ben een echt n00b met rooten e.d. Ik zal er eens naar kijken.
Bedankt voor de info iig.

Groetjes Eric

Paar belangrijke dingen als je custom rom wilt:
1. Je moet een 3-button combinatie hebben, zie sticky thread
2. Heeel veel lezen de eerste keer. Ik was zelf ook echt totaal nieuw, maar na een paar keer gedaan te hebben draai je je er hand niet meer voor om.
3. Neem de eerste keer er beetje ruim de tijd voor, en kijk hoe je backup kunt maken. Bijvoorbeeld met behulp van Titanium Backup (Om dit te gebruiken moet je dan wel al geroot zijn)

Bewerkt (20 december 2010 17:03)
Peter86

Peter86

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 4291
  • Reputatie 0
  • 20 december 2010
  • 17:22

@backhead … ik zat net op ftd daar hadden ze het al over een patch dat je via kies 2.2.1 kunt downloaden is dat hier al bekend? ik ben een week weg geweest … geen zin om alles door te spitten…alvast bedankt

Bewerkt (20 december 2010 17:22)
Backhead

Backhead

• Berichten 3803
  • Reputatie 0
  • 20 december 2010
  • 17:26

pholterman;71624
@backhead … ik zat net op ftd daar hadden ze het al over een patch dat je via kies 2.2.1 kunt downloaden is dat hier al bekend? ik ben een week weg geweest … geen zin om alles door te spitten…/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" /> heb je toevalig linkje? alvast bedankt

Uhm ja het zal vast kunnen denk ik, als je de engelse CSC eropflashed zou het ook meoten werken denk ik. Maar je kan ook gewoon doc's rom/darky's rom eroip kunnen doen. Want die zijn er op gebaseerd.

Maar heb dus geen idee van die patch, zou je toch zelf even moeten uitzoeken (A) Had wel ergens op XDA iets gelezen dat er programma was genaamd: KIES registry hack, dat zou moeten helpen denk ik zo/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" /> ALs het tenminste met de nieuwste versie werkt

Bewerkt (20 december 2010 17:26)
Peter86

Peter86

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 4291
  • Reputatie 0
  • 20 december 2010
  • 17:36

ja ik heb net al de patch gevonden… ik dacht van dan heb je de orginale…goede versie.. maar als die daar op gebaseerd is … dan doe ik het wel via odin want van die patch word het ook niet veel makelijker van heb ik al geziendan ga ik zo na het eten toch maar flashen heb nu lang genoeg gewacht … Bedankt…

Bewerkt (20 december 2010 17:36)
Backhead

Backhead

• Berichten 3803
  • Reputatie 0
  • 20 december 2010
  • 17:40

pholterman;71628
ja ik heb net al de patch gevonden… ik dacht van dan heb je de orginale…goede versie.. maar als die daar op gebaseerd is … dan doe ik het wel via odin want van die patch word het ook niet veel makelijker van heb ik al gezien/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" /> dan ga ik zo na het eten toch maar flashen heb nu lang genoeg gewacht … Bedankt…

Je kan op XDA ook vast een orginele downloaden hoor, en dan die via odin flashen…
Volgens mij is dit stock, maar zou je even moeten na lezen:
Het werkt echt super, ga nu alleen even kijken naar batterijverbruik, want dat ging heel snel. Maar had dan ook met 30% batterij geflashed

Bewerkt (20 december 2010 17:40)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.