Mijn S10 loopt razendsnel leeg. Ik heb alle opties ingesteld die ik online vind, maar nog steeds is mijn telefoon vaak binnen een paar uur al door 50% van de accu heen. En dan doe ik niet veel meer dan wat mailen, appen etc.
Dus er gaat iets mis. Is er een app waarmee ik alle apps op de achtergrond sluit als ik mijn telefoonscherm sluit?
Ook zie ik dat de. Google Play services app veel accu verbruikt. Zo 5 a 6 % op een dag. Is dat normaal? Ik krijg dat niet gestopt.
Graag hulp.
Mijn S10 loopt razendsnel leeg. Ik heb alle opties ingesteld die ik online vind, maar nog steeds is mijn telefoon vaak binnen een paar uur al door 50% van de accu heen. En dan doe ik niet veel meer dan wat mailen, appen etc. Dus er gaat iets mis. Is er een app waarmee ik alle apps op de achtergrond sluit als ik mijn telefoonscherm sluit? Ook zie ik dat de. Google Play services app veel accu verbruikt. Zo 5 a 6 % op een dag. Is dat normaal? Ik krijg dat niet gestopt. Graag hulp.
Mijn S10 loopt razendsnel leeg. Ik heb alle opties ingesteld die ik online vind, maar nog steeds is mijn telefoon vaak binnen een paar uur al door 50% van de accu heen. En dan doe ik niet veel meer dan wat mailen, appen etc.
Dus er gaat iets mis. Is er een app waarmee ik alle apps op de achtergrond sluit als ik mijn telefoonscherm sluit?
Ook zie ik dat de. Google Play services app veel accu verbruikt. Zo 5 a 6 % op een dag. Is dat normaal? Ik krijg dat niet gestopt.
Graag hulp.