Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Roel26

Roel26

• Lid sinds 28 april 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 23 april 2013
  • 09:30

Hallo lui, Mijn naam is Roel en sinds april vorig jaar gebruiker van een Samsung Galaxy S2. Heerlijke telefoon met veel mogelijkheden. Maar twee nadelen. 1/. Enorme stroomconsumptie en 2/. Hij kan niet zwemmen. Over de stroomconsumptie hoeven we het niet te hebben, daar is al genoeg over gezegd. Vallen de meeste telefoons in de wc of worden lekker gewassen, die van mij gleed door mijn eigen stommiteit in de honden drinkbak. Snel er uit gehaald, batterij los gemaakt, sd en simkaartje er uit en afgedroogd. Omdat ik hem direct nodig had meteen weer de batterij er in en navigatie opgestart. Alles werkte. Na thuiskomst, twee uur later, de telefoon in een pak rijst gedaan om te ontvochtigen. Hierna heeft de telefoon nog een paar maanden goed gewerkt al waren er wel wat kleine haperingen. Dat werd in de loop van de tijd steeds erger dus toch maar gebruik gemaakt van de toestelverzekering. Binnen een week een nieuwe, nu een Galaxy S2+. Praat over een verbetering! Geweldig. Stroomverbruik is minder dan de helft. Moest ik na normaal gebruik de “oude” minimaal één keer per dag bij laden, de plus staat na een hele dag gebruik, met BT en GPS, nog op 68%. Alles werkt sneller en veel soepeler. De apps die op de “oude” nog wel eens een haperingetje vertoonde draaien nu feilloos. En als er eens iets hapert is het de app die niet helemaal tof is. Voorlopig kan ik weer even vooruit.

Bewerkt (23 april 2013 09:30)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 23 april 2013
  • 09:43

Mooi dat je zo positief ben ik heb nu de xperia z na een aantal htc's, en de mijne kan wel zwemmen dus als die een keer in het water valt geen probleen waterdicht.
Ik mag over 2 jaar weer een nieuwe nog nooit zelf een samsung gehad alleen wel eens van andere gezien, dus positieve reacties is altijd handig om te onthouden.

Bewerkt (23 april 2013 09:43)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 23 april 2013
  • 09:49

Pas aub je titel even aan (eerste bericht bewerken -> meer opties), want ‘lekker ding wel’ beschrijft niet het onderwerp van je topic.

Bewerkt (23 april 2013 09:49)
Roel26

Roel26

• Lid sinds 28 april 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 23 april 2013
  • 09:57

Sorry! Titel is aangepast…

Bewerkt (23 april 2013 09:57)
pascalvh

pascalvh

• Lid sinds 17 april 2013
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 23 april 2013
  • 10:44

Carlos0_0;401725
Mooi dat je zo positief ben ik heb nu de xperia z na een aantal htc's, en de mijne kan wel zwemmen dus als die een keer in het water valt geen probleen waterdicht.
Die Sony overweeg ik ook. Is het echt zo dat je hem onder water kunt dompelen en bijvoorbeeld een paar minuten kunt laten zwemmen? Dat lijkt me namelijk wel heel gaaf, aangezien mijn telefoons vaak nogal een ruw leven lijden
De Sony website is hier een beetje vaag over.

Roel gefeliciteerd met je S2+, ik werk nu nog even met een gewone S2 waar ik ook nog prima mee kan leven

Bewerkt (23 april 2013 10:44)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 23 april 2013
  • 12:15

pascalvh;401744
Die Sony overweeg ik ook. Is het echt zo dat je hem onder water kunt dompelen en bijvoorbeeld een paar minuten kunt laten zwemmen? Dat lijkt me namelijk wel heel gaaf, aangezien mijn telefoons vaak nogal een ruw leven lijden
De Sony website is hier een beetje vaag over.

Roel gefeliciteerd met je S2+, ik werk nu nog even met een gewone S2 waar ik ook nog prima mee kan leven

Het zwembad ben ik nog niet geweest met dit weer dus als het wat mooier word neem ik hem misschien mee, ik ben daar wel voor me plezier dan en niet voor facebook en whatsapp te lezen.
Maar ik hem al een aantal keer onder de kraan gehouden of onder de douch eens voor de grap gebruikt om facebook enzo te checken, dit werkt gewoon allemaal goed telefoon doet het nu nog steeds erg fijn toestel erg snel en ja water dichtheid is een leuke extra gadget(waar ik hem niet perse voor wou hebben).

Bewerkt (23 april 2013 12:15)
pascalvh

pascalvh

• Lid sinds 17 april 2013
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 24 april 2013
  • 11:41

Carlos0_0;401765
Maar ik hem al een aantal keer onder de kraan gehouden of onder de douch eens voor de grap gebruikt om facebook enzo te checken, dit werkt gewoon allemaal goed telefoon doet het nu nog steeds….

Mooi, dan ga ik binnenkort even naar een telefoonzaak om er een even in de vingers te hebben. Maar dit klinkt in ieder geval goed en is echt een USP wat mij betreft

Bewerkt (24 april 2013 11:41)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 24 april 2013
  • 11:46

On topic graag.
De laatste posts gaan alleen nog maar over de Xperia terwijl dit het S2 forum is.

Bewerkt (24 april 2013 11:46)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

wilkeh

wilkeh

• Lid sinds 21 november 2012
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 26 april 2013
  • 13:08

Roel26;401723
Hallo lui, Mijn naam is Roel en sinds april vorig jaar gebruiker van een Samsung Galaxy S2. Heerlijke telefoon met veel mogelijkheden. Maar twee nadelen. 1/. Enorme stroomconsumptie en 2/. Hij kan niet zwemmen. Over de stroomconsumptie hoeven we het niet te hebben, daar is al genoeg over gezegd. Vallen de meeste telefoons in de wc of worden lekker gewassen, die van mij gleed door mijn eigen stommiteit in de honden drinkbak. Snel er uit gehaald, batterij los gemaakt, sd en simkaartje er uit en afgedroogd. Omdat ik hem direct nodig had meteen weer de batterij er in en navigatie opgestart. Alles werkte. Na thuiskomst, twee uur later, de telefoon in een pak rijst gedaan om te ontvochtigen. Hierna heeft de telefoon nog een paar maanden goed gewerkt al waren er wel wat kleine haperingen. Dat werd in de loop van de tijd steeds erger dus toch maar gebruik gemaakt van de toestelverzekering. Binnen een week een nieuwe, nu een Galaxy S2+. Praat over een verbetering! Geweldig. Stroomverbruik is minder dan de helft. Moest ik na normaal gebruik de “oude” minimaal één keer per dag bij laden, de plus staat na een hele dag gebruik, met BT en GPS, nog op 68%. Alles werkt sneller en veel soepeler. De apps die op de “oude” nog wel eens een haperingetje vertoonde draaien nu feilloos. En als er eens iets hapert is het de app die niet helemaal tof is. Voorlopig kan ik weer even vooruit.

Hoi, ik heb ook een sg s2.
Ook slechte batterij en dan gebruik ik een grotere batterij, en dan nog haal ik niet de dag of nauwelijks.
Maar misschien ga ik hem inruilen Ik wordt het zip zat.
Maar mijn Wi-Fi gebruik is ook niet zo goed.
Vaak moet ik weer verbinding maken (ik gebruik Wi-Fi thuis).
Hoe is het Wi-Fi gebruik met de. S2+?
Hoe graag van jou, anders mensen mogen ook reageren.

Bewerkt (26 april 2013 13:08)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 26 april 2013
  • 13:28

Om verwarring te voorkomen met de S2 is deze vraag verplaatst naar Samsung toestellen

Bewerkt (26 april 2013 13:28)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.