Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

robinho98

robinho98

• Lid sinds 03 augustus 2013
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2013
  • 09:37

hallo,

vanochtend kreeg ik opeens te zien dat er een software-update was voor mijn galaxy s2 plus.ik heb die update uitgevoerd, maar nu start mijn toestel niet meer op. hij blijft vastlopen bij het samsung logo dat opgloeit. soms trilt hij opeens maar dat is het.

recovery-mode heb ik al geprobeerd om een factory reset te doen, maar daar kom ik niet, want zodra ik dat doe lijkt het wel alsof mijn toestel
weer verder gaat met de update. dus het is niet mogelijk om in recovery-mode te komen..

overigens heb ik mijn toestel pas 3 maanden dus ik heb nog volle garantie.

weet iemand hoe ik mijn toestel weer aan de praat krijg? Ik kan pas maandag bij samsung terecht.

mvg Robin

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 3 augustus 2013
  • 10:15

Geen Algemene Android-vraag en dus verplaatst naar Samsung Galaxy S2 Plus-forum

albert_woord

albert_woord

• Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2013
  • 11:31

robinho98
hallo,

vanochtend kreeg ik opeens te zien dat er een software-update was voor mijn galaxy s2 plus.ik heb die update uitgevoerd, maar nu start mijn toestel niet meer op. hij blijft vastlopen bij het samsung logo dat opgloeit. soms trilt hij opeens maar dat is het.

recovery-mode heb ik al geprobeerd om een factory reset te doen, maar daar kom ik niet, want zodra ik dat doe lijkt het wel alsof mijn toestel
weer verder gaat met de update. dus het is niet mogelijk om in recovery-mode te komen..

overigens heb ik mijn toestel pas 3 maanden dus ik heb nog volle garantie.

weet iemand hoe ik mijn toestel weer aan de praat krijg? Ik kan pas maandag bij samsung terecht.

mvg Robin

Hier precies hetzelfde. Is het iemand uit nederland wel goed gegaan??

robinho98

robinho98

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2013
  • 14:19

goed om te horen (nou, eigenlijk niet natuurlijk) dat ik niet de enige ben met dit probleem. maandag ga ik samsung bellen
en vragen voor een oplossing. desnoods vraag ik om een nieuw toestel, want dit moet wel opgelost worden.

alexassie

alexassie

• Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2013
  • 19:56

Mijn toestel wil wel opstarten maar verschillende apps werken niet meer. Erg irritant. Verder blijft mijn toetsenbord op Engels staan, terwijl ik Nederlands heb ingesteld bij instellingen

albert_woord

albert_woord

• Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2013
  • 09:13

robinho98
goed om te horen (nou, eigenlijk niet natuurlijk) dat ik niet de enige ben met dit probleem. maandag ga ik samsung bellen
en vragen voor een oplossing. desnoods vraag ik om een nieuw toestel, want dit moet wel opgelost worden.

Ik heb het uiteindelijk opgelost via de ODIN manier op de volgende pagina:

http://androidteen.com/galaxy-s2-plus-update-xxubmg8-android-4-2-2-jelly-bean-official-firmware/

Nadat de nieuwe firmware geflashed was moest ik wel in recovery mode de factory reset en cache wipe uitvoeren.

Daarna had ik een prima werkende S2plus op android 4.2.2.

Albert

robinho98

robinho98

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2013
  • 11:12

albert_woord
robinho98

Ik heb het uiteindelijk opgelost via de ODIN manier op de volgende pagina:

http://androidteen.com/galaxy-s2-plus-update-xxubmg8-android-4-2-2-jelly-bean-official-firmware/

Nadat de nieuwe firmware geflashed was moest ik wel in recovery mode de factory reset en cache wipe uitvoeren.

Daarna had ik een prima werkende S2plus op android 4.2.2.

Albert

goed om te horen dat het is gelukt. helaas zal dit voor mij niet werken omdat ik onmogelijk in de recovery-mode kan komen.
ik krijg dan het update-scherm te zien en als hij 100 % is start hij opnieuw op en loopt hij weer vast

coeneisma

coeneisma

• Lid sinds 04 augustus 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2013
  • 21:07

Ik heb precies hetzelfde probleem als Robin. Ben benieuwd wanneer iemand een oplossing heeft, want dit schiet niet echt op.

robinho98

robinho98

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 5 augustus 2013
  • 10:06

coeneisma
Ik heb precies hetzelfde probleem als Robin. Ben benieuwd wanneer iemand een oplossing heeft, want dit schiet niet echt op.

ik heb zojuist gesproken met samsung. de enige mogelijkheid is volgens hen om naar een “samsung premium service point” te gaan. hier kunnen ze wellicht mijn toestel in de winkel maken. vanmiddag ga ik naar zo'n winkel in de bijenkorf in Amsterdam. ik zal hier een bericht plaatsen hoe mijn probleem is opgelost, als dat lukt.

Maestro

Maestro

• Lid sinds 07 juni 2013
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 7 augustus 2013
  • 19:22

Gelukkig ben ik nog niet geupdated en las ik de problemen met de nieuwe update, maar heeft iedereen nou een niet werkende telefoon sinds JB 4.2.2? Is Samsung hiervoor verantwoordelijk en zijn ze de update nu aan het aanpassen?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.