Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

bassyb

bassyb

• Lid sinds 22 november 2013
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 27 november 2013
  • 16:43

okee heel mooi ik zal er vanavond mee aan de slag gaan ik laat nog van me horen.
alvast bedankt!

Mvg

add

ik heb gezocht naar het programma maar het zijn allemaal betaalde programma's om verloren bestanden terug te krijgen, heeft u miss een link naar een normaal gratis programma aangezien ik dit niet al te vaak van plan ben om bestanden te verliezen vind ik betalen nogal zonde

Bewerkt (27 november 2013 17:34)
Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 947
  • Reputatie 10
  • 3 december 2013
  • 08:12

bassyb
okee heel mooi ik zal er vanavond mee aan de slag gaan ik laat nog van me horen. alvast bedankt! Mvg add ik heb gezocht naar het programma maar het zijn allemaal betaalde programma's om verloren bestanden terug te krijgen, heeft u miss een link naar een normaal gratis programma aangezien ik dit niet al te vaak van plan ben om bestanden te verliezen vind ik betalen nogal zonde

Sorry voor de late reactie, zal vanavond als ik thuis ben even zoeken.

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 3 december 2013
  • 20:32

Misschien is dit iets: als mogelijke remedie voor dit probleem zou ik zeggen: zet met Odin de vorige rom terug, naar alle waarschijnlijkheid zijn dan je verborgen mappen weer te vinden, inclusief inhoud. Zet vooral in de tussentijd geen andere dingen op je SD card, want de ruimte die wordt ingenomen door je verborgen foto's is vermoedelijk als ‘vrij’ bekend bij de huidige android! En zal dus zonder meer worden overschreven.
Als en wanneer je met die Odin downgrade je foto's terugvindt, zet ze dan voor opnieuw updaten op ‘zichtbaar’ en save ze op een pc of op een andere gegevensdrager.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

antonh

antonh

• Lid sinds 08 december 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 8 december 2014
  • 20:34

Ik heb dus het zelfde probleem
Op android 4.4.2
Alleen kan ik wel fotos erop zetten alleen kan ik ze niet terugvinden en bekijken

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.