Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Jacq55

Jacq55

• Lid sinds 26 januari 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 26 januari 2014
  • 12:40

Na de update naar android 4.2.2. ben ik op mijn samsung s2 plus mijn favorieten kwijt. Op zich niet eens zo'n probleem, maar ik kan via mijn browser nergens vinden hoe ik die favorieten moet opslaan. Als ik bijv. via de zoekresultaten in google lang op een link druk krijg ik wel diverse mogelijkheden om koppeling op te slaan, url te kopiëren etc., maar als ik dat vervolgens doe kan ik hem daarna nergens meer terugvinden. Ook zou ik graag snelkoppelingen op mijn eerste pagina willen hebben, wat eerst ook wel kon.
Kan iemand mij s.v.p. helpen en/of tips geven, want ik ben al heel lang aan het zoeken en vind het uiterst irritant….
B.v.d.

Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 947
  • Reputatie 10
  • 26 januari 2014
  • 18:36

je kunt je huidige pagina opslaan door rechtsboven (dat soort vlakje met een ster erin) drukken en vervolgens op “Favoriet toevoegen” drukken.

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

Jacq55

Jacq55

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2014
  • 19:58

Dat kon ik eerst wel en maakte daar ook gebruik van, maar dat is nergens meer te vinden sinds de update naar 4.2.2. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat weer terug kan krijgen?

Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 947
  • Reputatie 10
  • 28 januari 2014
  • 20:04

Jacq55
Dat kon ik eerst wel en maakte daar ook gebruik van, maar dat is nergens meer te vinden sinds de update naar 4.2.2. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat weer terug kan krijgen?

Ik heb inmiddels 4.3 maar heb het altijd gehad… in alle versies. Dus waarom jij dat niet hebt is mij een raadsel.

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

Jacq55

Jacq55

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2014
  • 20:57

Geen idee. Zal wel met instellingen te maken hebben, maar hoe dit op te lossen? Iemand een idee hoe contact te zoeken/krijgen met samsung?

Toine6681

Toine6681

• Lid sinds 07 augustus 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2014
  • 00:00

Hoi Jaqcues, ik heb hetzelfde probleem. Ben ook al lang aan het zoeken en had me er inmiddels bij neergelegd dat het een verloren zaak was. Nou deed mijn stiefmoeder vandaag iets en die zat ineens bij mijn favorietenmaar ik weet dus niet hoe.. nu is alle vergeten frustratie weer aangewakkerd. Vraag is, heb jij inmiddels een oplossing gevonden?

—-> bijna 3 uur later… de verborgen “vorige” knop ingedrukt houden -.- hoop dat iemand er iets aan heeftik iig wel :p dank je wel ik
graag gedaan XD

Bewerkt (8 augustus 2014 02:44)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.