Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

wallflower

wallflower

• Lid sinds 17 april 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 17 april 2014
  • 18:40

Hallo,

In september 2013 heb ik de Samsung Galaxy s2 plus gekocht, waar toen de androidversie 4.1.2 op stond. Sindsdien heb ik nooit een melding gekregen over een update, terwijl ik na wat gegoogle te weten kwam dat er wel al een update uit was, al lange tijd zelfs.

Vorige week heb ik mijn telefoon gereset, en tot mijn vreugde kreeg ik toen een melding dat er een update was naar 4.2.1
Uiteraard heb ik die toen succesvol uitgevoerd. Ik kwam er echter vandaag achter dat er iets niet klopte in mijn gmail app; de veranderingen die ik na de update zag waren weg. Toen zag ik bij mijn toestelinfo ineens tot mijn volste verbazing dat ik nu weer de 4.1.2 versie heb!
Als ik controleer of er updates zijn, meldt ie dat de laatste updates al zijn geïnstalleerd.

Verbinden via Kies met mijn imac gaat niet, verbindingsproblemen die onoplosbaar blijken te zijn.

Hoe is het mogelijk dat ik ineens weer een androidversie terug ben? En waarom heb ik niet, zoals de rest van de s2 plus gebruikers, al in 2013 een updatemelding gekregen?

Dankjewel!

Bewerkt (17 april 2014 18:40)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.