Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

xrutjex

xrutjex

• Lid sinds 16 november 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 16 november 2014
  • 09:09

Hallo,
Ik heb mijn samsung galaxy SII plus nu anderhalf jaar en hij bevalt prima, maar de laatste tijd heeft hij kuren.
Wanneer ik sommige apps bij wil werken, krijg ik een melding dat dat niet kan, omdat er onvoldoende ruimte is op het apparaat. Maar ik heb nog 400 MB! Zo moet ik google play services updaten, omdat anders snapchat het niet doet, maar dit lukt dus niet! Ik heb al van alles geprobeerd en heel veel verwijderd en naar de SD Kaart verplaatst, maad niks lukt… weten jullie het misschien?
Alvast bedankt!

arie54

arie54

• Lid sinds 29 november 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 29 november 2014
  • 16:05

ik heb hetzelfde probleem. S2 plus heb ik nu 1 jaar. Na update naar 4.2.2 misschien ontstaan? Ik heb foto's op 16 Gb sd staan.
Weinig Apps en had tot enkele dagen geleden 1,7 Gb vrij op het toestel

Wie kan de helpende hand bieden?
Via *#9 etc. lukt het niet.

Alvast dank voor reacties

Arie

wampie90

wampie90

• Lid sinds 10 juni 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 8 december 2014
  • 20:24

Ik heb hetzelfde gehad.
Een goede cleaner of ander programma dat oude rommel verwijdert runnen op je telefoon dan is het probleem opgelost. Van elke update van je app's worden de oude files op je intern geheugen bewaart,dit om eventueel terug te zetten als de update niet goed werkt. Deze zorgen er dan voor dat het geheugen te vol komt te zitten. Dus verwijderen als een update werkt, dan is het probleem opgelost.

Wampie

arie54

arie54

• Lid sinds 29 november 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 8 december 2014
  • 23:33

Bedankt allemaal; inmiddels teruggezet naar fabrieksinstelling en het werkt allemaal weer.

Dank voor de respons!
Arie

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.