Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik heb daar hetzelfde staan…exact hetzelfde.
Voor de ii weet ik dat nu nog niet zeker, maar ik denk dat een deel van de interne sdcard gebruikt wordt voor opslag van de apps die geinstalleerd zijn.
Ik zal eens kijken of ik dit vermoedden hard kan maken :-)
Send from my SGS II
Samsung Galaxy S8+
Ik heb daar ook hetzelfde en zou dit wel graag willen weten AVS. Wellicht dat je ook een howto kunt maken om alle bijgeleverde apps te verwijderen?
De apps verwijderen werkt hetzelfde als op de sgs1 :-)
Je moet wel geroot zijn, en daar heb ik al een howto van gemaakt.
Send from my SGS II
Samsung Galaxy S8+
als ik een optelsom maak van de totale ruimte kom ik uit op;
Systeemopslag: 1,97GB
USB-opslag: 11,50GB
RAM-status: 833MB
In beide gevallen kom ik zeker niet op de 16GB, waar is de rest? hoop dat AVS erachter gaat komen..
Als ik zo even snel kijk dan zegt ie dat ik een sdcard heb van 12,3gb. De apps in de data/ hebben 1,2gb ruimte dus dat zou een totaal zijn van 13,5 gb en dat is idd nog steeds geen 16 gb. Waar is die overige 2,5 gb gebleven…dat moet ik eens zien te achterhalen.
Send from my SGS II
Samsung Galaxy S8+
Vroeg me dit ook al af. Heeft niet te maken met besturingssystemen die geïnstalleerd zijn? Ben benieuwd waar het gebleven is!
AVS;161327
De apps verwijderen werkt hetzelfde als op de sgs1 :-)
Je moet wel geroot zijn, en daar heb ik al een howto van gemaakt.
Send from my SGS II
Zijn al deze apps dan zoveel dat ze de overige 3GB (ongeveer) innemen?
Heb zelf zo iets van.. als ik 16GB lees dat er beschikbaar is, dan wil ik dat ook echt beschikbaar hebben.
Remy;161368
Thanks. Weet je ook of er al een lijst is met apps die je veilig kunt verwijderen zoals voor de Galaxy I:
https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AsvaRyXaz9WkdGt1Qy1ZWU4tdHAyMm1GQ3JBQkhoMkE&authkey=CKD8l6sI#gid=0
duck304;161381
Zijn al deze apps dan zoveel dat ze de overige 3GB (ongeveer) innemen?
Heb zelf zo iets van.. als ik 16GB lees dat er beschikbaar is, dan wil ik dat ook echt beschikbaar hebben.
Samsung Galaxy S8+
Heren,
Sinds zaterdag ben ik de gelukkige eigenaar van de SamSung Galaxy SII.
Heb echter hier een vraagje over.
Heb de 16GB versie natuurlijk maar als ik kijk bij opslag zie ik 11,50GB (instellingen - opslag - totale ruimte.
Hoe kan dat? ik mis nu 4,5 GB…
hoor graag van iemand die het weet…