Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
De kans bestaat dat de app niet helemaal lekker met de nieuwe architecteur van de sgs-2 overweg kan.
Dat heb ik al meer meegemaakt met navigatie-software op een nieuwe telefoon (copilot)
Je kunt dit het beste even aangeven op de website van sygic zodat ze dit kunnen fixen.
Samsung Galaxy S8+
misschien een andere versie van sygic mobile maps nemen. toen we met de sgs1 naar gingerbread ging werkte sygic ook niet. gaf dezelfde fout melding. en nu ik een andere versie gevonden heb werkt sygic we met GBl.
dus het kan aan je sygic mobile versie liggen.
Sygic is over gegaan op Aura. En daar is sinds gisteren de laatste versie van te vinden die wel gewoon moet werken.
@avs
Zo'n voorgevoel had ik ook, het zou er misschien aan kunnen liggen dat mijn versie niet compatible is met een dualcore processor.
@bart,
Zou je mij misschien kunnen vertellen welke versie dat precies is?
Voor de mensen die toch nog sygic mobile maps willen gebruiken ipv Aura moeten SMM 10 V8.2.4 hebben..
Deze draait op dit moment perfect op mijn SGS2..
Bij mij werkt deze versie NIET perfect, klik ik op contacten voor navigatie dat blokkeer deze en schakelt zich uit.
Gewoon Navigon Mobile gebruiken. Werkt geweldig!
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Bij mij werkt sygic gewoon goed.
Heb de 10.1 versie.
Nergens problemen mee.
Kan iemand me vertellen hoe de mappen structuur (Van de kaarten) eruit zou moeten zien ? Onder WM6.1 Pro werkte dit automatisch goed maar onder Android zegt ie steeds dat er geen kaarten zijn geïnstalleerd en dat ik mijn geheugen kaartje moet controleren. En das gek, want alles staat en komt van het geheugenkaartje.
mvg Erik
Hallo iedereen,
Wanneer ik Sygic op mn SGS2 installeer krijg ik het volgende melding: "de topassing Mobile Maps 10(proces com.sygic.drive) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.
Alles staat gewoon op mijn sd kaartje, en op mijn pa's Desire werkt hij gewoon perfect.
Waar zou dit aan kunnen liggen?