Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

galaxygast

galaxygast

• Lid sinds 01 maart 2011
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2011
  • 21:25

ik ga waarschijnlijk litepros rom flashen alleen vind ik dat blauwe thema niet zo mooi
nu zie ik wel

Greener SystemUI.apk & battery mod / CRT effect for XWKE2/KE7 - xda-developers op xda maar ik vind het standaard thema wel mooier dus weet iemand waar ik dat kan vinden?:confused:

Bewerkt (30 mei 2011 21:25)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2011
  • 21:33

Ik begrijp dat je nog niks geflashed hebt ? Dan heb je de stock SystemUI.apk gewoon in je /system/app map zitten.
Je moet echter wel geroot zijn om deze apk eruit te halen om te bewaren als backup.
Je kunt voordat je Litening gaat flashen de rootmethode van Chainfire gebruiken : http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/17232-howto-rooten-sgs-ii.html
Dan root je je toestel en kun je de stock dingen die je wilt bewaren backuppen voordat je gaat flashen.

Lukt dat allemaal niet dan heb ik eventueel nog wel een stock SystemUI.apk voor je hoor (vanuit de KE2 romversie die ik officieel via Kies erop heb gezet)

Bewerkt (30 mei 2011 21:33)

Samsung Galaxy S8+

galaxygast

galaxygast

• Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2011
  • 21:51

AVS;170524
Ik begrijp dat je nog niks geflashed hebt ? Dan heb je de stock SystemUI.apk gewoon in je /system/app map zitten.
Je moet echter wel geroot zijn om deze apk eruit te halen om te bewaren als backup.
Je kunt voordat je Litening gaat flashen de rootmethode van Chainfire gebruiken : http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/17232-howto-rooten-sgs-ii.html
Dan root je je toestel en kun je de stock dingen die je wilt bewaren backuppen voordat je gaat flashen.

Lukt dat allemaal niet dan heb ik eventueel nog wel een stock SystemUI.apk voor je hoor (vanuit de KE2 romversie die ik officieel via Kies erop heb gezet)

Als die van ke2 op ke7 ook werkt dan doe maar:-)

Bewerkt (30 mei 2011 21:51)
AVS

AVS

• Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2011
  • 22:03

galaxygast;170532
Als die van ke2 op ke7 ook werkt dan doe maar:-)

Dan klopt er iets niet in je verhaal hoor
Ik kreeg de indruk dat je nog helemaal origineel bent met je toestel…en KE2 is de enigste vrijgegeven update voor de sgs2 geweest.
KE7 komt wel snel nu (officieel) maar is er nog niet…alleen in de custom roms en een paar stock versies uit andere landen.

Dus is mijn vreeg…heb je nu KE7 geflashed op je toestel of heb je nog niet eerder een rom geflashed ?

Bewerkt (30 mei 2011 22:03)

Samsung Galaxy S8+

galaxygast

galaxygast

• Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2011
  • 22:22

AVS;170543
Dan klopt er iets niet in je verhaal hoor
Ik kreeg de indruk dat je nog helemaal origineel bent met je toestel…en KE2 is de enigste vrijgegeven update voor de sgs2 geweest.
KE7 komt wel snel nu (officieel) maar is er nog niet…alleen in de custom roms en een paar stock versies uit andere landen.

Dus is mijn vreeg…heb je nu KE7 geflashed op je toestel of heb je nog niet eerder een rom geflashed ?

Ik heb nix geflasht maar ik ga denkik litepros rom(ke7) flashen maar ik vind dat blauwe thema niet.echt.mooi dus vraag ik hoe ik aan het standaard systemui heeft(of waar ik die kan vinden), anders gebruik ik het nexus s thema uit de link in de bovenste post

Bewerkt (30 mei 2011 22:22)
AVS

AVS

• Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2011
  • 23:04

Achzoo bedoel je

Dan heb je idd niks aan mijn ke2 systemui.

Sent from my Galaxy S II.

Bewerkt (30 mei 2011 23:04)

Samsung Galaxy S8+

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.