Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Madderchud

Madderchud

• Lid sinds 07 juni 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 7 juni 2011
  • 13:07

Hallo,

Is het mogelijk om het toetsenbord van de S2 aan te passen? Ik vind het vervelend dat er geen komma op de eerste pagina staat en ik zou ook graag de spatiebalk iets meer naar rechts hebben aangezien ik nu de helft van de tijd een punt tik ipv een spatie.

Weet iemand hoe dit mogelijk is? Mn foon is niet geroot.

Gr.,

Madder

Bewerkt (7 juni 2011 13:07)
mark

mark

• Lid sinds 19 april 2010
  • Berichten 237
  • Reputatie 0
  • 7 juni 2011
  • 13:21

Dan moet je volgens mij toch echt een ander toetsenbord installeren. Zoek eens in de market, thumb keyboard is bijvoorbeeld erg mooi. Maar je hebt heel veel alternatieven.

Bewerkt (7 juni 2011 13:21)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 7 juni 2011
  • 14:13

Kan niet, geroot of ongeroot…de standaard samsung keyboard biedt geen instellingen tot het wijzigen van de layout.
Er zijn genoeg alternatieven in de markt te vinden. Persoonlijk vindt ik Swiftkey en Ultra keyboard hele goeie.

Swiftkey: https://market.android.com/details?id=com.touchtype.swiftkey.phone.trial&feature=search_result
UYltra keyboard: https://market.android.com/details?id=com.binarybulge.android.apps.keyboard.full&feature=search_result

Bewerkt (7 juni 2011 14:13)

Samsung Galaxy S8+

Madderchud

Madderchud

• Lid sinds 07 juni 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 7 juni 2011
  • 14:20

Dank! Dan ga ik die eens proberen.

gr.

Bewerkt (7 juni 2011 14:20)
Tessa109771

Tessa109771

• Lid sinds 02 juli 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2014
  • 20:31

Dit is wel mogelijk, de komma staat dan op de eerste verdieping, of het toetsenbord meer naar rechts is weet ik niet. Dit doe je zo: Dan ga je naar instellingen→taal en invoer→dan druk je op samsung toetsenbord→de bovenste optie kan je dan kiezen en dan kies je qwerty toetsenbord. KLAAR!!

Weten jullie hoe je met samsung toetsenbord de komma wel op de eerste pagina kan krijgen? Ik wil wel dit samsung toetsenbord houden maar wel de komma op de eerste pagina, is dit mogelijk??

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.