Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

hanslpd

hanslpd

• Lid sinds 20 september 2011
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 15 juni 2012
  • 09:56

prima toestel,er is mij een ding opgevallen als je wifi aan hebt staan wil het toestel wel eens uit zich zelf uit gaan en weer opnieuw opstarten.???
oorzaak onbekend,oplossing onbekend!!!!!!.
verder heel tevreden over de sg2.

groetjes hans

Bewerkt (24 april 2013 15:01)
CDB

CDB

• Lid sinds 25 november 2011
  • Berichten 158
  • Reputatie 0
  • 15 juni 2012
  • 18:08

@hanslpd dit is een heel bekend probleem. Haal je sd kaartje er maar uit, en je reboots zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Andere oplossing is rooten met Siyah kernel, of updaten naar ICS.

Bewerkt (24 april 2013 15:01)
CDB

CDB

• Berichten 158
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2012
  • 05:35

toch nog een update. ieder toestel heeft zijn kuren. Het verbaast me dat niemand de roze/rode vlek bevestigt. En ik heb hier heel goed op gezocht, en iedereen zou dat moeten hebben. Reparatie's hebben geen nut. Tevens een groot probleem met de gs2. hij heeft watervrees. an sich geen probleem ware het niet dat het een ontwerp fout is, er vormt condensatie bij de usb port en als je pech hebt ook bij de camera module (waar de gpu en cpu heel dicht bij zitten) zoek maar eens op waterschade foto's. (al denk ik dat al die foto's hetzelfde zijn, om onder de garantie uit te komen )
simpel gezegd wil je een telefoon koop dan een goedkope nokia, wil je een pc waarmee je kunt bellen dan is de galaxy s2 een leuk ding.
oh en nog even over het beeldscherm, ik zelf heb geen last van gele of andere gloed, maar complete volkstammen hebben daar wel last van. en nee dat zijn geen tweakers of fok berichten. zoek voor de grap maar een white stripes of teardrops op. Het scherm is mooi, maar zeer zeker niet perfect.

Bewerkt (24 april 2013 15:02)
jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 16 juni 2012
  • 09:30

Niemand bevestigt de roze vlek terwijl hele volksstammen er last van hebben?

Dan zijn hele volksstammen blind waarschijnlijk….

OF het valt allemaal wel mee….

postbode

postbode

• Lid sinds 13 augustus 2011
  • Berichten 134
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2012
  • 09:47

Heb mijn S2 nu bijna een jaar en vind et een fijn toestel.
Tuurlijk gaat de batterij sneller leeg dan bij mijn Sony W995 , maar dat heb je nu eenmaal bij een smartphone.
Ook heb ik nog nooit last gehad van gele/roze vlekken en strepen
Gewoon een goed toestel !

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 16 juni 2012
  • 09:52

Hier hetzelfde. Twee S2's in huis waarvan één nog op 2.3.6 en de ander op 4.0.4

Helemaal niets mis mee. Wordt mee gemaild, agenda's bijgehouden, twitter, foto's, RDC en wat al niet meer.

Batterij houdt het bij beiden makkelijk een dag uit en iedere nacht liggen ze lekker te laden.

CDB

CDB

• Berichten 158
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2012
  • 02:09

Mischien kijk ik te goed. maar geen roze of blauwe vlek in de camera (welliswaar alleen op een witte achtergrond) dan heb je een klein wonder in handen, aangezien HTC en andere merken hier ook last van hebben. wederom bekend probleem. zelfde als de teardrops. Ik zeg niet dat complete volksstammen blind zijn, maar goed kijken is ook een kunst. En dan ben ik een ouwetje van 45 jaar. Je hoeft mij niet te geloven, xda heeft hier heel lange threads over. Dat is waarom ik weet dat de S3 ook hetzelfde camera probleem heeft.

Bewerkt (24 april 2013 15:03)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.