Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
pklijzing;174936
Niet helemaal. Als ik in de vliegtuigstand sta kan ik bluetooth en wifi aanzetten.
ScarySpons;174630Misschien een hele domme opmerking van mij. Maar heeft de SGS2 een échte FM-radio? Dus geen internetradio, maar gewoon een ether-radio? Dat heb ik helemaal niet bij de specs gezien, of ben ik ineens blind?
Vraagje over de FM Radio van de SGS2…
Paulo;175960
Misschien een hele domme opmerking van mij. Maar heeft de SGS2 een échte FM-radio? Dus geen internetradio, maar gewoon een ether-radio? Dat heb ik helemaal niet bij de specs gezien, of ben ik ineens blind?
dherre65;175962Tzzz, dat ik dat niet heb gezien… Ik wilde sowieso al de sgs2, maar FM radio geeft 'm een nóg dikkere plus. Bedankt.
Jup, zit gewoon een fm band ontvangertje in. Daarom werkt het ook alleen als je je headset er in prikt, die fungeert als antenne.
Tegenwoordig bieden sommige vliegtuigen op transatlantische vluchten wel wifi aan. Dat gaat dan aan als het vliegtuig op een bepaalde hoogte is en totdat het weer gaat dalen. Helaas is dan wifi meestal alleen in de buissinessclass beschikbaar.
Misschien is dat de reden waarom (sommige) smartphones in vliegtuigstand wèl wifi hebben.
Envoyé par mon hamac, pendant entre deux Platanes géants, au bord du Gardon.
Ik vreemd genoeg op mijn desire niet, alle radio verkeer is dan afgesloten, wat eigenlijk wel weer logisch is want die andere dingen zijn ook 2,4 gig zenders die de instrumenten van de piloot kunnen verstoren. sterker nog, wifi doet wel pogingen om aan te gaan maar schiet gelijk weer uit.