Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
tvanarnhem;175487
Dag allen, als nieuwe GSII bezitter ben ik ook weer druk aan het flashen. Nu heb ik de vraag: is het énige nadeel van het oplopen van de binary counter dat Samsung ziet dat je hebt lopen modden en dat je dus geen garantie hebt, of wordt de algehele performance van je toestel ook minder als je tientallen keren nieuwe roms flasht?
Alvast bedankt
tvanarnhem;175487
Dag allen, als nieuwe GSII bezitter ben ik ook weer druk aan het flashen. Nu heb ik de vraag: is het énige nadeel van het oplopen van de binary counter dat Samsung ziet dat je hebt lopen modden en dat je dus geen garantie hebt, of wordt de algehele performance van je toestel ook minder als je tientallen keren nieuwe roms flasht?
Alvast bedankt
reinierkramer;175583
Als je litning rom flasht blijft je counter op 0 staan (verbeter mij als dit niet waar is), maar je kan hem ook weer op 0 zetten met een jig dus samsung kan dus niet zien dat jij iets geflasht hebt en je garantie vervalt dus ook niet.
Android liefhebber sinds de Samsung Galaxy S 1.
Samsung Galaxy S 1, 2, 3 & 4 in bezig gehad.
Nu trotse eigenaar van een LG Nexus 5.
L00n3y;175593
Na het flashen van 1.1 had ik toch een geel driehoekje + de rest wat er bij hoort.
Nu heb ik een jig er in gestoken en na die tijd, als ik ga flashen, blijft hij op 0 staan.
reinierkramer;175594
Dacht dat ik litning hoorde zeggen dat hij op 0 blijft als je litning rom flasht maar met een jig is hij altijd weer op 0 te zetten gelukkig
Android liefhebber sinds de Samsung Galaxy S 1.
Samsung Galaxy S 1, 2, 3 & 4 in bezig gehad.
Nu trotse eigenaar van een LG Nexus 5.
reinierkramer;175594
Dacht dat ik litning hoorde zeggen dat hij op 0 blijft als je litning rom flasht maar met een jig is hij altijd weer op 0 te zetten gelukkig
Met de nieuwe litening ROMS zal er wel een geel driehoekje verschijnen aangezien er een custom kernel mee geflashed word (Chainfire)
ScarySpons;175604
Nou…. er gaan geruchten dat er een verstopte reset-counter op zit ..
die dus .. je raad het al.. bij houdt hoevaak jij hem reset.. (met de JIG) .. :p
Hidden counter that counts the resetting of the firmware-reset counter? - xda-developers
SanSiro;175671
Likt me een beetje onzinnig, want als dat inderdaad zo zou zijn dan hadden ze de counter die je wel kan zien er helemaal niet op hoeven te zetten!
:eek:
Alvast bedankt