Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Je moet even samsung kies downloaden en installeren, dan installeert ie ook automatisch de USB drivers op je pc.
Grtz
Dat is reeds gebeurd dat had ik hem ook al voorgesteld en aangegeven, hij heeft KIES op de PC staan, gekke is dat als de telefoon aanstaat en hij hem dan aan de PC hangt alles goed is maar zodra hij in download mode zit dan wordt hij niet herkend.
Vreemd. Dan weet ik het ook niet, sorry…
Als het een windows computer is, zou ik die pc zeker al eens rebooten. Dat doet windows nogal graag xp
Iemand wel een ideetje misschien voor hem
staat toevallig kies niet nog beneden in de tray???
AW Forum Queen voor het leven
Misschien haal je hier iets uit:
Manual: “This device can't be updated” the workaround - Android Forums
Het gaat over een ander device, maar het blijft wel dezelfde error te zijn. Als ik jou was zou ik ook wat googlen ^^
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar kan de volgorde van het programma aanzetten en de telefoon aan de kabel hangen liggen?
Met windows pc's kan dit weleens voor probleempjes zorgen.
Heb je de telefoon zelf al op “USB-fouten” opsporen instelling gezet?
En zijn toen wel alle drivers netjes geïnstalleerd op de PC?
Kies helemaal afsluiten. Andere USB-ingang etc.
Hey AW,
)

Ik heb een collega die in het bezit is van de SGS II (geluksvogel
En hij wilt hem gaan rooten maar als hij hem aan Odin hangt dan vind het programma de mobiel niet.
Als hij de telefoon aan de pc hangt gewoon als hij aan staat dan vind de PC hem wel..
Ik zit zelf te denken aan dat niet alle drivers geinsalleerd zijn en hij wat drivers mist…
Ook heb ik gekeken of hij hem op KIES, mediaplayer of massaopslag heeft staan maar dat is zie ik bij de II veranderd of is dat ergens anders te vinden ???
Als hij hem in de download mode zet en hem aan de PC hangt krijgt hij de melding:
stuurprogramma niet geinstalleerd, en als hij dan bij apparaatbeheer kijkt op de PC staat er een uitroepteken bij serial gadget..
Wie o wie heeft de oplossing zodat hij kan gaan flashen
DeBewoner.