Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Kokkelvisser

Kokkelvisser

• Lid sinds 07 juni 2011
  • Berichten 77
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2011
  • 02:26

He iedereen,

Ik zit net achter mijn pc, met mijn (op 3% na lege) SGS 2 in de oplader naast me wanneer ik ineens een trilling voel. Dit bleek echter niet de melding van een mail/sms te zijn maar het uitschakelen van het toestel. Opnieuw aanzetten werkt niet terwijl hij nog steeds in de oplader zit. Ook het oplaad logo wat verschijnt wanneer je SGS in de oplader zit wanneer hij uitstaat verschijnt niet op het scherm! Batterij eruit halen heeft geen zin.

Ik heb op dit moment even geen beschikking over een micro usb > usb kabel dus dat kan ik morgen nog proberen maar mocht hij het dan nog doen heb ik toch een probleem ben ik bang. Het lijkt dat ik terug moet naar T Mobile maar ik heb hem geroot en een aantal keer een custom rom geflashed (op dit moment Litening 1.4) dus de garantie zal wel kak zijn. Een USB jig heb ik namelijk niet en ik vraag me ook af of dit werkt als je toestel niet meer aangaat!

kleine EDIT: er kwam net een (uiteraard dronken) huisgenoot thuis die een micro usb kabeltje had zodat ik hem even aan mijn laptop kon hangen. Het oplaad batterij logo kwam nog steeds niet in beeld, echter toen ik in download mode wilde gaan kwam links boven in kleine rode lettertjes: battery too low, can't download. Laad hij niet meer op? Batt ineens kapot?

IEMAND TIPS/ADVIES! (beetje bang :eek

Bewerkt (22 juni 2011 02:26)
calletje

calletje

• Lid sinds 16 juni 2011
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2011
  • 02:44

Laat de batterij er ens een paar mminuten uit

Bewerkt (22 juni 2011 02:44)

AW-FAN,Galaxy s4

calletje

calletje

• Lid sinds 16 juni 2011
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2011
  • 02:46

Kan ook te leeg zijn dan ddr laten laden of je kabel is niet goed

Bewerkt (22 juni 2011 02:46)

AW-FAN,Galaxy s4

Kokkelvisser

Kokkelvisser

• Lid sinds 07 juni 2011
  • Berichten 77
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2011
  • 02:52

Thanks voor je snelle reactie. Ik heb de batt er nu uitgehaald en laat hem even liggen. Bedoel je met doorladen gewoon kabel erin en wachten? Ook als het groene batterij ding niet verschijnt?

Bewerkt (22 juni 2011 02:52)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2011
  • 06:55

Het kan ook heel goed zijn dat de lader stuk is of de micro-usb connectie geen goede verbinding meer maakt in je toestel.
Je kunt daar in alle gevallen achterkomen want dan zou je toestel via de pc wel moeten laden.

Voor zover ik begrijp is er op zich niets ernstig met je toestel aan de hand afgezien dat hij dus niet oplaad. Als je ermee terug wil is het handiger op de een of andere manier een voille batterij te krijgen om zo de boel weer naar origineel te flashen.

Bewerkt (22 juni 2011 06:55)

Samsung Galaxy S8+

Kokkelvisser

Kokkelvisser

• Lid sinds 07 juni 2011
  • Berichten 77
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2011
  • 15:25

Tot mijn opluchting is hij na een ettelijke uren aan de oplader weer aan het opladen. Ook gaat hij weer aan en lijkt hij het weer te doen.
Toch is dit niet normaal lijkt me? Het leek wel of hij onder 0 leeg was, dus batt -34 of zo haha! Batt laten checken?

Bewerkt (22 juni 2011 15:25)
Peatsmoke

Peatsmoke

• Lid sinds 08 juni 2011
  • Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2011
  • 16:23

Normaal zou hij bij 10% batterijspanning uit moeten gaan, maar dit kan iets te maken hebben met je ROM, als die geroot is.

Bewerkt (22 juni 2011 16:23)
Kokkelvisser

Kokkelvisser

• Lid sinds 07 juni 2011
  • Berichten 77
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2011
  • 02:15

Het lijkt alsof mijn gsm weer naar behoren werkt, heb even een (nadat hij weer was opgeladen) een factory reset gedaan en alles weer opnieuw ingesteld. Ik weet nog steeds niet echt wat het probleem was maar laten we het er maar op houden dat mijn batterij “leger dan leeg” was. Ik hou iedereen hier op de hoogte!

Bewerkt (23 juni 2011 02:15)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2011
  • 06:50

Dit soort batterijen kunnen heel, heel, heeeeel slecht tegen een te grote ontlading. De batterij voelt zich het beste als deze vol is.
Probeer je toestel dus ook regelmatiger op te laden en niet wanneer deze bijna helemaal leeg is.
Bij 30 a 40% laden is beter dan bij 5 a 10%. Nou zal dat in de praktijk niet altijd meevallen…omdat je soms geen lader in de buurt hebt of geen tijd om te laden. Maar ik geef alleen maar even aan dat Lithium Ion batterijen heel slecht tegen “leeg” kunnen

Bewerkt (23 juni 2011 06:50)

Samsung Galaxy S8+

Kokkelvisser

Kokkelvisser

• Lid sinds 07 juni 2011
  • Berichten 77
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2011
  • 02:09

OK AVS thanks voor de tip. Was inderdaad niet mogelijk om op dat moment op te laden. Het probleem begon eigenlijk omdat ik een enorme battery drop had (van 68 naar 20 uit mijn hoofd) op het moment dat ik aan het werk was. Toen ik eenmaal thuis was was het 3 % en uiteindelijk viel hij dus uit. Enfin, het lijkt opgelost tot nu toe.
Wacht met smart op stabiele versie van 1.5

Bewerkt (24 juni 2011 02:09)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.