Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hey,
Waarschijnlijk heb jij niet de juiste codecs geïnstalleerd(een codec zorgt dat een film op het beeld verschijnt in plaats van zwart beeld). Het beste kan je het k-lite codec pack downloaden. Deze bevat zeker de juiste codec voor de filmpjes wat je maakt op je sgs2 + voor veel meer bestandstypen en soorten films(blueray valt er ook goed mee te kijken).
De codec kan je hier downloaden: Free-Codecs.com : Download K-Lite Codec Pack 7.2.0 FULL, K-Lite Codec Pack 7.2.0 STANDARD, K-Lite Codec Pack 7.2.0 BASIC : K-Lite Codec Pack is a collection of codecs and related tools
Oja, als je het k-lite codec pack geinstalleerd hebt, heb je Media Player Classic erbij, zeker een aanrader als standaard player voor films!!
Android liefhebber sinds de Samsung Galaxy S 1.
Samsung Galaxy S 1, 2, 3 & 4 in bezig gehad.
Nu trotse eigenaar van een LG Nexus 5.
Heel erg bedankt! Ik ga het zo gelijk proberen!
K-lite met media player classic is idd een goede je kan ook nog VLC proberen maar zelf raad ik net zoals L00n3y k-lite + media player classic aan
VideoLAN - Official page for VLC media player, the Open Source video framework!
Het is gelukt! Super, bedankt!!
Cynthia82;184980
Het is gelukt! Super, bedankt!!
Android liefhebber sinds de Samsung Galaxy S 1.
Samsung Galaxy S 1, 2, 3 & 4 in bezig gehad.
Nu trotse eigenaar van een LG Nexus 5.
Ik heb vandaag filmpjes gemaakt met mijn SGS2. Mijn laptop kan ze alleen niet afspelen. Welk programma kan ik het beste op mijn laptop installeren, zodat ik deze filmpjes wel kan bekijken?