Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Het is normaal dat de telefoon warmer wordt tijdens het opladen. Ik weet niet wanneer je de temperatuur gemeten hebt, maar gisteren en vandaag is het natuurlijk wel uitzonderlijk warm.
In je opladers zit tevens een transformator, dus het kan wel zijn dat die wat heet wordt, net als je telefoon zelf.
Ik heb een vraag mijn oplader word heel heet tijdens lsden en tel ook een beetje is dat goed of slecht teken
In principe wordt een toestel altijd wat warm tijdens het opladen. Zolang je het toestel gewoon nog vast kunt houden is er niks aan de hand. Dus het is maar net wat je definitie van heet is.
Lekkere topic-kick wel…
FranckyIn je oplader zit GEEN transformator, al die dingen zijn tegenwoordig voorzien van een schakelende voeding.
In je opladers zit tevens een transformator,
Hey
Ik laade me telefoon dus s'avonds op
Alee werdt de oplaader super super heet.
De telefoon zelf niet echt.
Ik heb ook het probleem dat de oplaader een beetje naar vuur ruikt
Is dit normaal?
Oja ps en me telefoon loopt snel leeg is ioer iets tegen te doen niewe accu kan niet omdat ik zon aparte telli heb waar je het achterklep er nii van af kan halen
Hey
Ik laade me telefoon dus s'avonds op
Alee werdt de oplaader super super heet.
De telefoon zelf niet echt.
Ik heb ook het probleem dat de oplaader een beetje naar vuur ruikt
Is dit normaal?
Oja ps en me telefoon loopt snel leeg is ioer iets tegen te doen niewe accu kan niet omdat ik zon aparte telli heb waar je het achterklep er nii van af kan halen
GerKuijn
Hoi, ik heb een vraagje over de oplader. Mijn oplader wordt heel heet tijdens het opladen. Is dit normaal? De telefoon zelf wordt rond de 43 graden tijdens het opladen.
Mijn vraag is dan ook of dit normaal is, en als dit niet zo is, wat ik eraan kan doen?
Alvast bedankt!