Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

FlaaMindO

FlaaMindO

• Lid sinds 21 mei 2009
  • Berichten 91
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2011
  • 17:01

Ik heb een vraagje heeft er iemand ooit een “autohouder” voor de Samsung Galaxy S2 gezien die ook geschikt is voor de motor?
Ik heb een bleutooth helm en kan dus audio afspelen van me mob en dan hoef ik niet zon peperdure motor navigatie te kopen als ik een “autohouder” heb die goed is.

Alvast bedankt,

FlaaMindO

Bewerkt (4 juli 2011 17:01)
jelle2503

jelle2503

• Lid sinds 12 maart 2011
  • Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2011
  • 17:58

http://imageshack.us/photo/my-images/197/20110704175042.jpg/

Dit is mijn houder voor mijn sgs. Zit stevig vast zonder zorgen. Komt van digitalsonline voor paar knaken, was oorspronkelijk voor op de fiets maar goed. omgebouwde oplader erbij voor 5 euro en ik heb prima navigatie op de gsm. of wat dan ook

Ps. Hoe is de kwaliteit van de audio van die bluetooth helm kit met 100+ kmh? Aftermarket ombouw? Stereo geluid? Zit al tijdje te twijfelen voor speakers op motor (of in helm)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (4 juli 2011 17:58)
arieos

arieos

• Lid sinds 29 april 2010
  • Berichten 283
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2011
  • 18:11

Ik heb zo een soort houder die heb ik gekocht bij Rob's Accessoires

Wat ook goed werkt is gewoon je telefoon in je broekzak stoppen dan alleen het geluid gebruiken als navigatie

Als je wil kan ik wel wat foto,s maken van me houder zo dat je kan zien hoe het er uit ziet

Bewerkt (4 juli 2011 18:11)
FlaaMindO

FlaaMindO

• Lid sinds 21 mei 2009
  • Berichten 91
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2011
  • 19:33

Ik heb een zwaar leren pak van Alpinestar en als ik m in mijn borstzak doe dan valt mijn gps af en toe weg. (heb geen broekzak)
En ik heb een Schuberth helm en ook de bij behorende Bluetooth kit koste me 500 euro alles bij elkaar (helm + bluetoothset).
En met alpine oordopjes in tegen de windruis is iemand op Snelweg snelheden nog goed te verstaan en stereo ook.
Maar met een beetje harde zijwind ben jij af en toe niet helemaal goed te verstaan als je je kin afsluiting eraf hebt.

Speakers in de motor vind ik asso me oom heeft dat op zijn Harley maar op hoge snelheden is dat echt niet meer te horen. De helm is altijd beter mooier geluid. En niemand heeft last van jou/hoort waar je heen ga en hoort niet wat voor gesprek je voert

En heb je toevallig de Haicom BI-160 Bike Holder?
En is die oplader echt nodig? En waar kan je die oplader krijgen?

Bewerkt (4 juli 2011 19:33)
FlaaMindO

FlaaMindO

• Lid sinds 21 mei 2009
  • Berichten 91
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2011
  • 19:38

En arieos zou graag wat fotos willen zien.
Ik kan alleen DEZE vinden en ik ga niet echt me mobieltje eraan vast schroeven.
Heb je een custom houder gemaakt?

Bewerkt (4 juli 2011 19:38)
arieos

arieos

• Lid sinds 29 april 2010
  • Berichten 283
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2011
  • 20:40

Ik heb een andere zal morgen wel foto,s maken maar eigenlijk is die van mij voor auto/motor navigatie ik weet niet zeker of het voor je mob lekker werkt tenzij je het hoesje ergens mee opvult

Bewerkt (4 juli 2011 20:40)
FlaaMindO

FlaaMindO

• Lid sinds 21 mei 2009
  • Berichten 91
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2011
  • 20:47

arieos;188418
Ik heb een andere zal morgen wel foto,s maken maar eigenlijk is die van mij voor auto/motor navigatie ik weet niet zeker of het voor je mob lekker werkt tenzij je het hoesje ergens mee opvult

Zou fijn zijn en als hij maar stevig vast zit en niet tijdens het rijden dr af dondert dan maakt het mij niet uit hoe het vast zit. (moet m ook weer normaal eraf kunnen halen)
Is het een universele houder of echt speciaal op merk?

Bewerkt (4 juli 2011 20:47)
jelle2503

jelle2503

• Lid sinds 12 maart 2011
  • Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2011
  • 22:57

Schubert met stereo bluetooth. Nice. Denk dat mijn shark helmpje niet zo geruisloos is. Ook niet zo duur

Ik heb de kit die je linkte idd. Gsm klikt goed vast en gaat niet los. Leuk filmpje maken met dailyroads voyager(android app) lachen man

Externe speakers zijn wel maf. Van die kitjes met klein ampje en twee keiluide speakers op stuur. Niet echt ruimte voor op mijn ER6-N

Betreft die lader is gewoon sigarettenplug usboplader van nokia, opengemaakt en draden gesoldeerd voor 12v en massa. Goed aftapen tegen vocht. Simpels.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (4 juli 2011 22:57)
FlaaMindO

FlaaMindO

• Lid sinds 21 mei 2009
  • Berichten 91
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2011
  • 23:08

Op veiligheid moet je niet bezuinigenen rij me motor elke dag naar stage/school/werk. Dus meer kansen om ongeluk te krijgen dan mooi weer rijders.

En blijft je mob wel goed zitten op hogere snelheden zoals 120+ of rij je alleen binnedoor wegen.
Jammer van die versnelling teller xD die verpest je motor wel een beetje
Ga er denk ik wel een klittenbandje omheen doen zodat er wat minder kans is dat hij eraf schiet. helemaal uitsluiten kan je tog niet maar liever het zekere voor het onzekere. Als ik m haal eerst ff arieos afwachten.

Ik heb zelf een CB500 maar rij merendeel op de R1 van me neefje die hij bijna nooit gebruikt (hij is een rasechte mooi weer rijder). Af en toe de Goldwing van me oom of Harley van me andere oom als ik me verveel xD

Bewerkt (4 juli 2011 23:08)
ma'in

ma'in

• Lid sinds 04 december 2010
  • Berichten 83
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2011
  • 00:17

Ik heb een universele stuurklem en een waterdichte navigatiehoes gekocht, beide bij motozoom die twee kun je aan elkaar schroeven en klaar. Een 12v aansluiting op de accu en navigeren maar. Alles bijelkaar kostte ongeveer 90 E maar dan blijft het wel droog.

Sent from my X10i using Tapatalk

Bewerkt (5 juli 2011 00:17)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.