Als ik in mijn galaxy 2 het standaard agenda-programma gebruik kan ik mijn afspraken niet synchroniseren met Windows Live mail. Als ik via "kies wifi' contact maak met mijn computer kan dit alleen via Outlook. Is er een mogelijkehid dit wel voor elkaar te krijgen of ik moet ik met een ander agenda programma werken?
Ik heb bijvoorbeeld wel een proggie als Evernote, dat op PC. laptop en galaxy synchroniseert, maar geeft geen waarschuwingen…bijvoorbeeld met afspraken die je niet mag vergeten…
Bewerkt (4 juli 2011 20:11)
Als ik in mijn galaxy 2 het standaard agenda-programma gebruik kan ik mijn afspraken niet synchroniseren met Windows Live mail. Als ik via "kies wifi' contact maak met mijn computer kan dit alleen via Outlook. Is er een mogelijkehid dit wel voor elkaar te krijgen of ik moet ik met een ander agenda programma werken? Ik heb bijvoorbeeld wel een proggie als Evernote, dat op PC. laptop en galaxy synchroniseert, maar geeft geen waarschuwingen...bijvoorbeeld met afspraken die je niet mag vergeten...
Als ik in mijn galaxy 2 het standaard agenda-programma gebruik kan ik mijn afspraken niet synchroniseren met Windows Live mail. Als ik via "kies wifi' contact maak met mijn computer kan dit alleen via Outlook. Is er een mogelijkehid dit wel voor elkaar te krijgen of ik moet ik met een ander agenda programma werken?
Ik heb bijvoorbeeld wel een proggie als Evernote, dat op PC. laptop en galaxy synchroniseert, maar geeft geen waarschuwingen…bijvoorbeeld met afspraken die je niet mag vergeten…