Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

PetjeNL

PetjeNL

• Lid sinds 27 februari 2011
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2011
  • 17:18

KIES voor de Mac zit nog in de beta. Firmware updates worden momenteel dan ook nog niet ondersteund.

Bewerkt (10 juli 2011 17:18)
Spooky

Spooky

• Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 11 juli 2011
  • 08:40

Bedankt voor deze info, dacht dat het aan mijn toestel lag gelukkig niet dus.

Bewerkt (11 juli 2011 08:40)
iDance

iDance

• Lid sinds 15 juni 2011
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 11 juli 2011
  • 16:17

Ik krijg het ook niet voor elkaar om de update via kies te doen. de verbinding wordt steeds verbroken en dan krijg ik de melding dat er een fout is opgetreden en dat ik het toestel opnieuw moet aansluiten. Het lukt al niet eens om een backup te maken. Ik heb het ook op de laptop geprobeerd maar het lukt niet. Kies opgestart als administrator, Norton uitgeschakeld en de originele kabel gebruikt.
Ook met new pc studio geprobeerd contact te maken maar lukt ook niet. Kan via mijn computer wel op de SGS2 kijken en zo van alle mappen een backup maken.

Wat doe ik fout? En wat moet ik dan wel doen om de nieuwe firmware erop te krijgen?

Bewerkt (11 juli 2011 16:17)
bassie1995

bassie1995

• Lid sinds 04 januari 2011
  • Berichten 2028
  • Reputatie 0
  • 11 juli 2011
  • 17:05

iDance;191076
Ik krijg het ook niet voor elkaar om de update via kies te doen. de verbinding wordt steeds verbroken en dan krijg ik de melding dat er een fout is opgetreden en dat ik het toestel opnieuw moet aansluiten. Het lukt al niet eens om een backup te maken. Ik heb het ook op de laptop geprobeerd maar het lukt niet. Kies opgestart als administrator, Norton uitgeschakeld en de originele kabel gebruikt.
Ook met new pc studio geprobeerd contact te maken maar lukt ook niet. Kan via mijn computer wel op de SGS2 kijken en zo van alle mappen een backup maken.

Wat doe ik fout? En wat moet ik dan wel doen om de nieuwe firmware erop te krijgen?

Probeer even in KIES de drivers opnieuw te installeren. Zit in de bovenste menubalk, weet niet precies waar (niet m'n eigen pc).

Werkte voor mij ook.

Bewerkt (11 juli 2011 17:05)
iDance

iDance

• Lid sinds 15 juni 2011
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 11 juli 2011
  • 17:31

bassie1995;191102
Probeer even in KIES de drivers opnieuw te installeren. Zit in de bovenste menubalk, weet niet precies waar (niet m'n eigen pc).

Werkte voor mij ook.

Helaas werkte dat ook niet.

Bewerkt (11 juli 2011 17:31)
iDance

iDance

• Lid sinds 15 juni 2011
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 11 juli 2011
  • 18:16

Uiteindelijk maar even naar de buren gegaan en daar kies op de pc met xp gezet en nogmaals geprobeerd.
Hoera! eindelijk gelukt!!
pfffff.

Bewerkt (11 juli 2011 18:16)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.