Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

isnogood

isnogood

• Lid sinds 11 juli 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 11 juli 2011
  • 19:57

hoi wie kan me helpen na dat ik geprobeert heb dit tedoen zie text hier onder heb dit gedaan alles ging goed tot stap 2 toen herstarte mijn pc door update en merkte dat te laat met als gevolg dat de re partitie onderbroken werd en mijn sgs2 niks meer doed

DE HANDLEIDING

*STAP 1
1. LAAD JE TELEFOON OP TOT 100% (doe je dit niet dan zal(kan) de batterij indicatie boven de 50% niet nauwkeurig zijn)
2. INSTALLEER PROGRAMMA “kIES”.(Kies_2.0.0.11044_11_3.exe of hoger)
3. CONNECT MOBIEL MET COMPUTER DOORMIDDEL VAN DE USB KABEL.
4. LAAT KIES CONNECTEN (MINIMALIZEER INDIEN GECONNECT)
5. HOU 3 KNOPPEN VAN JE MOBIEL TEGELIJKERTIJD INGEDRUKT TOTDAT JE EEN GELE LOGO KRIJGT
(TOTALE reboot van de MOBIEL betekent dat je bent geschrokken en de knoppen hebt los gelaten).
DE KNOPPEN ZIJN: VOLUME OMLAAG KNOP, SCHERM AAN/UIT KNOP en de HOME KNOP.

KRIJG JE BIJ STAP 1.5 ABSOLUUT GEEN MENU ERVOOR? DAN IS JE TELEFOON HELAAS TE OUD EN ZIT DAT MENU ER HELAAS NIET IN.

*STAP 2
LET OP!
Flashen van een rom is op eigen risico! Kom dus niet bij mij (cotax) zeuren als het mis gaat.
Gaat het mis, geen paniek probeer het opnieuw, gebruik google of download een andere rom met bij behorende files.

1. Open Odin3_v1.85.
2. eerste vakje bij ID/COM is nu geel?(niet geel oplossing zoeken op google) met een id/com poort.
3. open nu s1_odin_20100512.pit in PIT.
4. Laad/open nu de files in PDA PHONE en CSC
5. Controleer of Auto reboot en F.reset time is aangevinkt, en vink re partitie ook aan.
6. Klaar voor de start? Druk op start.
Als hij klaar is zegt hij reboot, op dit moment start je telefoon weer op, nu ben je klaar.
Wil je ROOT TOEGANG? ga dan verder met STRAP 3.
klaar..

Stap 3 een extra optie (is dus niet nodig voor de rom installatie) om root toegang te krijgen
(sommige applicaties die je van de market haalt hebben deze toegang nodig (is erbij vermeld!)).

*STAP 3
1. Zet je mobiel weer in download menu (STAP 1.5)
1. Druk in odin op reset! vergeet niet om re partition weer uit te vinken!!! (indien je deze gesloten hebt na de rom installatie, open odin dan).
2. open in PDA CF-Root-XX_OXA_JVP-v3.7-CWM3RFS.
5. Klaar voor de start? Druk op start.
5..ff wachten….nu zegt hij done of succes, navigeer met je mobiel naar reset, om je toestel te herstarten.
6. in android ga naar aplicaties -> laatste pagina, als het is gelukt heb je 3 opties erbij (2 ervan is een grijs tandwiel EN super user).
klaar…

—————————————————
Werkt alles?
Heel mooi, dan kan er zeker wel een bedankje vanaf?
—————————————————

* FOUT MELDING!

LET OP!
Flashen van een rom is op eigen risico! Kom dus niet bij mij (cotax) zeuren als het mis gaat.
Gaat het mis, geen paniek probeer het opnieuw, gebruik google of download een andere rom met bij behorende files.

- Ging de rom eropzetten goed? maar de root geeft een rode error?
Dit komt omdat je waarschijnlijk re partitie nog aan hebt staan, reset odin, zorg dat re partitie uit is,
en zet je mobiel weer OPNIEUW in de 3 knoppen menu (STAP 1.5)
- Error onder flashen?
Geen paniek, start gewoon opnieuw bij stap 1.5. Nog steeds error? doe dan stap 1.5 met de volume knop OMHOOG (dus niet omlaag!)
nu heb je hier een menu, klik op reset data/to factory. (navigeer met volumme knoppen en de home knop om te selecteren)

Bewerkt (11 juli 2011 19:57)
esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 11 juli 2011
  • 20:10

Isnogood zou je dit bericht aub willen herschrijven en leesbaar maken met leestekenens.
Hier is geen touw aan vast te knopen zo.
Je kan dit doen door gebruik te maken van de optie bericht bewerken.

Bewerkt (11 juli 2011 20:10)

AW Forum Queen voor het leven

reinierkramer

reinierkramer

• Lid sinds 05 maart 2011
  • Berichten 1220
  • Reputatie 0
  • 11 juli 2011
  • 23:22

Als je gewoon in dowload mode kan komen is er niets aan de hand volg gewoon weer die handleiding dan moet hij het weer doen lijkt mij zoniet haal de baterij eruit en wacht 5 min vaak doet je dowload mode het dan weer

Bewerkt (11 juli 2011 23:22)
isnogood

isnogood

• Lid sinds 11 juli 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 12 juli 2011
  • 08:14

hoi bedankt voor de tip maar helaas werkt het niet VOLUME OMLAAG KNOP, SCHERM AAN/UIT KNOP en de HOME KNOP
VOLUME omhoog KNOP, SCHERM AAN/UIT KNOP en de HOME KNOP werken alle 2 niet meer ?

Bewerkt (12 juli 2011 08:14)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 12 juli 2011
  • 08:15

Je toestel staat wel uit als je die volume omlaag + home + power probeert ?

Bewerkt (12 juli 2011 08:15)

Samsung Galaxy S8+

ScarySpons

ScarySpons

• Lid sinds 04 april 2011
  • Berichten 118
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2011
  • 12:40

heb je een USB JIG geprobeerd?

Bewerkt (13 juli 2011 12:40)
saifbechan

saifbechan

• Lid sinds 12 juli 2011
  • Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2011
  • 15:29

isnogood;191382
hoi bedankt voor de tip maar helaas werkt het niet VOLUME OMLAAG KNOP, SCHERM AAN/UIT KNOP en de HOME KNOP
VOLUME omhoog KNOP, SCHERM AAN/UIT KNOP en de HOME KNOP werken alle 2 niet meer ?

Je batterij etc zal wel goed erin zitten neem ik aan. Probeer even de lader erin te zetten, kijk als je de batterij ziet verschijnen op het scherm.
Probeer verder ook de knopjes lang en goed in de drukken, soms wel langer dan 10 sec.

Laatste optie is de JIG, dat moet zeker wel werken. Ik heb er hier eentje liggen, stuur maar een PM als je langs wilt komen. JIG erin/eruit, en stock rom flashen, dan moet alles weer ok zijn.

Succes!

Bewerkt (13 juli 2011 15:29)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.