Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

saifbechan

saifbechan

• Lid sinds 12 juli 2011
  • Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 12 juli 2011
  • 19:34

Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum, en ook nieuw met de Android toestellen.

(Wat je hier gaat lezen is erg dom van mij, door schade en schande wordt men wijs)

Ik heb laatst een Galaxy S2 gekocht, maar ik had wat problemen met de Wifi. Na een tijdje valt de verbinding vanzelf dood.

Ik dacht dat het aan de ROM lag, dus ik heb meerdere ROMs proberen de flashen, vrijwel alle combinaties, alles van xda. Nu ben ik de nieuwste XXKG1 aan het proberen, ook met de nieuwe modem en kernel, maar hij blijft toch uitvallen, ik denk dat het echt een hardware probleem is van het toestel.

Ik heb een JIG hier, dus kan ik de teller op 0 zetten, en dan wil ik de orginele ROM, modem en kernel weer op het toestel zetten, zodat ik hem kan brengen voor garantie.

Enige probleem wat ik heb is dat ik niet op heb geschreven wat er orgineel op het toestel zat.

Heeft iemand misschien een toesel van vodafone, en kan je me misschien vertellen wat de product code, phone, PDA, en CSC waarden zijn die er orgineel op het toestel zitten.

Ik zie bij deze post een aantal ROM's om uit te kiezen, ik weet niet welke ik moet nemen:
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/18085-stock-roms-modems-css-etc.html

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt.

Bewerkt (12 juli 2011 19:34)
galaxygast

galaxygast

• Lid sinds 01 maart 2011
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2011
  • 10:13

dat was bij mij ke2

Bewerkt (13 juli 2011 10:13)
saifbechan

saifbechan

• Lid sinds 12 juli 2011
  • Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2011
  • 15:01

galaxygast;191819
dat was bij mij ke2

Dankjewel voor de reactie man, het kan wel zijn dat ik die had ja.

Dat is dan de stock kernel, en dan de Generic XEU (UK) als ROM neem ik aan?

Bewerkt (13 juli 2011 15:01)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2011
  • 15:05

Ik had ook KE2 vanuit de fabriek erop staan.
Je kunt die versie wel gebruiken hoor. De kans is zowiezo niet groot dat men het toestel gaat nachecken welke rom er vanaf de fabriek op stond. Zolang ze bij de opstart dat gele driehoekje maar niet zien …en dat heb je al geregelt

Bewerkt (13 juli 2011 15:05)

Samsung Galaxy S8+

saifbechan

saifbechan

• Lid sinds 12 juli 2011
  • Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2011
  • 15:23

AVS;191950
Ik had ook KE2 vanuit de fabriek erop staan.
Je kunt die versie wel gebruiken hoor. De kans is zowiezo niet groot dat men het toestel gaat nachecken welke rom er vanaf de fabriek op stond. Zolang ze bij de opstart dat gele driehoekje maar niet zien …en dat heb je al geregelt

Ok dankjewel jongens. Ben vrij nieuw met android dus ik weet niet precies hoe streng ze zijn, zo te horen valt het wel mee.

Driehoekje gaat zoiezo weg als ik de stock rom flash, verder doet de JIG echt wonderen, zet alles gewoon weer op 0, leuk speeltje.

Maar was vanacht nog iets aan het testen van de Wifi, maar ik zal daar even een andere post voor opnenen. Tot zover ben ik met deze vraag al geholpen.

Bedankt!

Bewerkt (13 juli 2011 15:23)
munkel

munkel

• Lid sinds 16 november 2010
  • Berichten 123
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2011
  • 16:33

Voor nieuw met androidtoestellen nam je toch een aardige stap haha om het zo maar ff te proberen zo

Bewerkt (13 juli 2011 16:33)
saifbechan

saifbechan

• Lid sinds 12 juli 2011
  • Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2011
  • 17:24

munkel;191984
Voor nieuw met androidtoestellen nam je toch een aardige stap haha om het zo maar ff te proberen zo

Ja nou hiervoor had ik een HD2, had windows mobile erop, dus ik had al wat verstand van flashen etc. Ik wist zoiezo dat ik het toestel direct met een custom rom zou flashen zodra ik het kreeg. Achteraf gezien had ik toch even beter kunnen wachten, maar ik las op internet veel artikelen met android en wifi problemen, dus de keuze was al snel gemaakt.

Bewerkt (13 juli 2011 17:24)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.