Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
galaxygast;191819
dat was bij mij ke2
Ik had ook KE2 vanuit de fabriek erop staan.
Je kunt die versie wel gebruiken hoor. De kans is zowiezo niet groot dat men het toestel gaat nachecken welke rom er vanaf de fabriek op stond. Zolang ze bij de opstart dat gele driehoekje maar niet zien …en dat heb je al geregelt
Samsung Galaxy S8+
AVS;191950
Ik had ook KE2 vanuit de fabriek erop staan.
Je kunt die versie wel gebruiken hoor. De kans is zowiezo niet groot dat men het toestel gaat nachecken welke rom er vanaf de fabriek op stond. Zolang ze bij de opstart dat gele driehoekje maar niet zien …en dat heb je al geregelt
Voor nieuw met androidtoestellen nam je toch een aardige stap haha om het zo maar ff te proberen zo
munkel;191984
Voor nieuw met androidtoestellen nam je toch een aardige stap haha om het zo maar ff te proberen zo
Hallo,
Ik ben nieuw hier op het forum, en ook nieuw met de Android toestellen.
(Wat je hier gaat lezen is erg dom van mij, door schade en schande wordt men wijs)
Ik heb laatst een Galaxy S2 gekocht, maar ik had wat problemen met de Wifi. Na een tijdje valt de verbinding vanzelf dood.
Ik dacht dat het aan de ROM lag, dus ik heb meerdere ROMs proberen de flashen, vrijwel alle combinaties, alles van xda. Nu ben ik de nieuwste XXKG1 aan het proberen, ook met de nieuwe modem en kernel, maar hij blijft toch uitvallen, ik denk dat het echt een hardware probleem is van het toestel.
Ik heb een JIG hier, dus kan ik de teller op 0 zetten, en dan wil ik de orginele ROM, modem en kernel weer op het toestel zetten, zodat ik hem kan brengen voor garantie.
Enige probleem wat ik heb is dat ik niet op heb geschreven wat er orgineel op het toestel zat.
Heeft iemand misschien een toesel van vodafone, en kan je me misschien vertellen wat de product code, phone, PDA, en CSC waarden zijn die er orgineel op het toestel zitten.
Ik zie bij deze post een aantal ROM's om uit te kiezen, ik weet niet welke ik moet nemen:
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/18085-stock-roms-modems-css-etc.html
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt.