Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

frankpsv

frankpsv

• Lid sinds 15 juli 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2011
  • 16:25

tijdens het installeren van mijn SG S2 heb ik mijn gmail ingesteld. Alles werkt perfect alleen heb ik als ik een SMS wil versturen al mijn email-adressen instaan die ik ooit heb gemaild.

Weet iemand hoe ik deze kan verwijderen. Heb al geprobeerd om mijn gmail-account te verwijderen maar dat lukte ook al niet.

Bewerkt (15 juli 2011 16:25)
Whut

Whut

• Lid sinds 31 juli 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 11 augustus 2011
  • 17:28

ja ik heb hetzelfde probleem!! Heb mijn hele toestel al terug naar fabrieksinstellingen gedaan maar niets helpt!!! Wordt er helemaal gek van dat ik eerst een ahlf uur moet zoeken naar welk contact het nummer heeft ipv email/skyp/facebook.

Bewerkt (11 augustus 2011 17:28)
Hankey

Hankey

• Lid sinds 02 oktober 2010
  • Berichten 582
  • Reputatie 0
  • 11 augustus 2011
  • 17:38

kan je dat niet bij je contacten instellingen doen.
contacten>meer>weergeveopties

tenminste ik begrijp uit jouw bericht dat er email contacten tussen je mobiele(met alleen nummers)contacten staan..

Bewerkt (11 augustus 2011 17:38)
PieterBG

PieterBG

• Lid sinds 28 mei 2011
  • Berichten 308
  • Reputatie 0
  • 11 augustus 2011
  • 17:47

Hier heb ik waarschijnlijk de oplossing:
Open je contacten >Opties-toets >Meer >Alleen contactpersonen met telefoonnumer weergeven (AANVINKEN) > Opsaan.
Is dit de oplossing… of juist niet. laat het even weten graag.

PieterBG

Edit: zo te zien heeft degene die de reactie boven mij heefylt getypet het net even sneller gedaan ;-)

Bewerkt (11 augustus 2011 17:47)
Hankey

Hankey

• Lid sinds 02 oktober 2010
  • Berichten 582
  • Reputatie 0
  • 11 augustus 2011
  • 17:50

PieterBG;204784
Hier heb ik waarschijnlijk de oplossing:Open je contacten >Opties-toets >Meer >Alleen contactpersonen met telefoonnumer weergeven (AANVINKEN) >Is dit de oplossing… of juist niet. laat het even weten graag.PieterBG
that's what i sad….lol… niet in zoveel woorden maar toch..

Bewerkt (11 augustus 2011 17:50)
postbode

postbode

• Lid sinds 13 augustus 2011
  • Berichten 134
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2011
  • 09:34

nog een aanvullinkje om die lange lijst in te korten,
in je gmail staat standaard aangevinkt dat je iedereen in je contactlijst toevoegd die je een mailtje stuurt.
dit kan je uitvinken, hierdoor kan je dus alleen nog maar handmatig contacten toevoegen.
als je nu vervolgens je oude contactenlijst opschoont en vervolgens je telefoon laat syngroniseren heb je in je gmail en je phone altijd dezelfde lijst

misschien niet helemaal wat je zocht, omdat je nu nog steeds contacten hebt staan die niet eens een tel.nr. hebben, maar daarvoor heb je de oplossingen hierboven gekregen

zo heb je dus ook altijd een backup van je contactenlijst.

Bewerkt (13 augustus 2011 09:34)
Denny966

Denny966

• Lid sinds 15 juni 2011
  • Berichten 145
  • Reputatie 0
  • 14 augustus 2011
  • 02:34

Hankey;204780
kan je dat niet bij je contacten instellingen doen.
contacten>meer>weergeveopties

tenminste ik begrijp uit jouw bericht dat er email contacten tussen je mobiele(met alleen nummers)contacten staan..
Dit heeft bij mij niet gewerkt, als ik nu een sms bericht wil maken staan alle mensen van mijn hyves enzo er ook in.

Bewerkt (14 augustus 2011 02:34)
jonathan_de_glas

jonathan_de_glas

• Lid sinds 30 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2013
  • 01:28

Hallo

Ik weet dat dit een oude post is maar ik wil toch graag reageren omdat ik mij erg ergerde aan hetzelfde probleem en nergens op internet een oplossing gevonden heb. Misschien kan ik er iemand blij mee maken

Ik heb het volgende gedaan: Mijn gmail contacten laten synchroniseren en in mijn contactenlijst enkel die contacten laten weergeven. Maar als je dan een sms wil sturen staan echt alle emailadressen die opgeslaan zijn in je gmail account er ook nog tussen en ook die van je telefoongeheugen en sim geheugen. Ik wou enkel mijn contactpersonen die ik op google contacten ingegeven heb zien. Dus eerst op mijn telefoon enkel de contacten laten weergeven van sim en die al verwijderd.

Voor de volgende stap moet je gsm met wifi in een netwerk zijn verbonden met een pc in hetzelfde netwerk. Open op je gsm kies air. Je gsm geeft zijn ip adres weer en die tik je in in de browser van de pc. Dan kom je op een pagina waar je zowat heel je gsm kan instellen. Links in de lijst zie je contacten staan en daar staan al die vervelende contacten in die je weg wil bij je berichten. Verwijder die en je houd enkel je gmailcontacten nog over op je telefoon.

Bewerkt (30 juni 2013 01:30)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.