Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Het lijkt in het begin erg lastig, maar heb je het eenmaal gedaan dan is het net alsof je een appel eet!
Zet versie 2.1 en 2.2 op je interne SD Card, start nu het programma ‘CWM’ in je appdrawer, scroll naar onder en kies Flash update.
Dan krijg je allerlei mappen/bestanden te zien en daar ga je op zoek naar update 2.1 druk daarop en je kan m installeren.
Heb je dat gedaan en is hij gereboot dan herhaal je dat proces maar ipv 2.1 zoek je dan uiteraard naar 2.2!
Wowww…achteraf een fluitje van een cent. Op de c\zelfde manier andere theme's installeren?
themes gaat op dezelfde manier ja.
Zet de theme op je interne SD Card, start nu het programma ‘CWM’ in je appdrawer, scroll naar onder en kies Flash update.
Dan krijg je allerlei mappen/bestanden te zien en daar ga je op zoek naar de theme druk daarop en je kan m installeren.
let er wel op dat je de juiste theme hebt!!!
dus de theme voor de versie 2.x
Alles werkt, bedankt voor de hulp.
Wat is je CWM in je appdrawer??
PeterK1990;194162
Het lijkt in het begin erg lastig, maar heb je het eenmaal gedaan dan is het net alsof je een appel eet!
Zet versie 2.1 en 2.2 op je interne SD Card, start nu het programma ‘CWM’ in je appdrawer, scroll naar onder en kies Flash update.
Dan krijg je allerlei mappen/bestanden te zien en daar ga je op zoek naar update 2.1 druk daarop en je kan m installeren.
Heb je dat gedaan en is hij gereboot dan herhaal je dat proces maar ipv 2.1 zoek je dan uiteraard naar 2.2!
hoogendoornhj;194494
Wat is CWM en wat is de appdrawer?
Gr.
Samsung Galaxy S8+
All, ik heb sinds gisteren mijn SGS2 netjes naar Android 2.3.4 gebracht en de Lite'ning Rom v2.0 XXKG1.
Nu lees ik hier dat er inmiddels versie 2.2 uit is, en heb die ook netjes gedownload (op mijn laptop).
De vraag is nu: Hoe krijg ik met behulp van CWM of wat dan ook, die versie 2.1 en daarna versie 2.2 op mijn phone?
Heb overal gezocht, het moet erg simpel zijn, maar blijkbaar lees ik er overheen.
Wie kan mij helpen aan CWM for Dummy's ???:cry: