Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Marrie

Marrie

  • Lid sinds 19 juli 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #1
  • 19 juli 2011
  • 14:44

Hallo,

Ik heb sinds begin juli de Samsung Galaxy s2. Helemaal prima, ben er erg blij mee.
Alleen sinds een dag of 3 doet ie raar met de verbinding. Zowel 3G als telefoon.
Ineens valt alles weg, ik krijg een rond icoontje met een streep erdoor boven in het scherm. Dit gebeurt ook tijdens een gesprek: ineens alles weg.
Begrijp er helemaal niks van. Ik heb een Telfort/KPN abonnement en heb tot 3 dagen geleden geen problemen gehad. Ook geen rare apps erop gezet de laatste dagen.
Wie heeft de gouden tip?

Bewerkt (19 juli 2011 14:44)
Aclypse

Aclypse

  • Lid sinds 01 juli 2011
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • #2
  • 19 juli 2011
  • 15:05

Mijn vader heeft dit probleem ook, alleen bij een wat ouder toestel, maar wel bij dezelfde provider. Ik gok dat het niet aan de telefoon ligt. Misschien even afwachten nog op meerdere resultaten van anderen.

EDIT: Is het vooral binnenshuis of ook buitenshuis?

Bewerkt (19 juli 2011 15:05)
saifbechan

saifbechan

  • Lid sinds 12 juli 2011
  • Berichten 47
  • Reputatie 0
  • #3
  • 19 juli 2011
  • 15:05

Ik zou eerst maar eens even terug gaan naar de winkel als je nog garantie hebt. Er is hoogstwaarschijnlijk gewoon iets mis met je toestel zelf. Of misschien heb je slecht bereik in de buurt waat je woont, als het niet overal gebeurd.

Bewerkt (19 juli 2011 15:05)
rvd1969

rvd1969

  • Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • #4
  • 19 juli 2011
  • 16:40

Je zou ook, voordat je terug ga naar de winkel, een fabrieksreset kunnen overwegen. Bedenk dan wel dat je alle gegevens kwijt ben en niet vergeet om een backup van je gegevens te maken.

Bewerkt (19 juli 2011 16:40)

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren