Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

PieterBG

PieterBG

• Lid sinds 28 mei 2011
  • Berichten 308
  • Reputatie 0
  • 21 juli 2011
  • 21:45

Ik heb de laatste tijd nogal een vervelend probleem:

Wanneer ik mijn SGSII in mijn broekzak heb (SCREEN IS GELOCKT) en hem er alter weer uit haal staat mijn telefoon in een keer uit en moet ik ‘m weer opnieuw aanzetten in mijn beveiligingsproces van 3 stappen doorlopen.

Is er een mogelijkheid om de toetsen ook te ’locken' tijdens de screen lock?

Bewerkt (21 juli 2011 21:45)
MuayThai

MuayThai

• Lid sinds 24 december 2010
  • Berichten 1575
  • Reputatie 0
  • 22 juli 2011
  • 03:51

Ik denk dat er een slecht contact is met je batterij. Zit hij goed geplaatst als je hem erin zet?

Sent from my Galaxy S II

Bewerkt (22 juli 2011 03:51)
alteba

alteba

• Lid sinds 22 juli 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 22 juli 2011
  • 13:33

Hi Pieter,

Ik vermoed dat ik hetzelfde probleem heb.
Op 17 mei heb ik bij Vodafone mijn sim only abonnement omgezet in een abo met mob. Hiervoor viel de keuze op de Samsung Galaxy S2. In de eerste week viel het al op dat de telefoon zich spontaan uitschakeld / herstart. Soms wordt de telefoon herstart en hoor je het opstart melodie. Andere keren gaat de telefoon uit zonder opnieuw te starten. Ik ben in dezelfde week terug gegaan nar Vodafone en de GS2 ingeleverd voor reparatie. Na 3 weken kreeg ik mijn telefoon terug met het bericht dat er nieuwe software op zou zijn gezet en dat hij is getest.

Binnen een week na ontvangst van de telefoon, ben ik weer terug gegaan met dezelfde klacht. wederom was ik de telefoon voor 3 weken kijt en is er nieuwe software opgezet en uitvoerig getest. Na ontvangst bleek de telefoon nog steeds zich zelf uit te schakelen.

En heb ik deze week de telefoon voor de derde keer aangeboden. Vodafone heeft te kennen gegeven dat ze de telefoon nu voor de laatste keer zullen aanbieden bij de reperateur en anders een nieuw toestel meegeven.

Ik zal je op de hoogte houden van mijn ervaringen.

technische specs:
Samsung Galaxy S2
Android 2.3 Gingerbread

Bewerkt (22 juli 2011 13:33)
PieterBG

PieterBG

• Lid sinds 28 mei 2011
  • Berichten 308
  • Reputatie 0
  • 4 september 2011
  • 12:30

alteba;195791
Hi Pieter,

Ik vermoed dat ik hetzelfde probleem heb.
Op 17 mei heb ik bij Vodafone mijn sim only abonnement omgezet in een abo met mob. Hiervoor viel de keuze op de Samsung Galaxy S2. In de eerste week viel het al op dat de telefoon zich spontaan uitschakeld / herstart. Soms wordt de telefoon herstart en hoor je het opstart melodie. Andere keren gaat de telefoon uit zonder opnieuw te starten. Ik ben in dezelfde week terug gegaan nar Vodafone en de GS2 ingeleverd voor reparatie. Na 3 weken kreeg ik mijn telefoon terug met het bericht dat er nieuwe software op zou zijn gezet en dat hij is getest.

Binnen een week na ontvangst van de telefoon, ben ik weer terug gegaan met dezelfde klacht. wederom was ik de telefoon voor 3 weken kijt en is er nieuwe software opgezet en uitvoerig getest. Na ontvangst bleek de telefoon nog steeds zich zelf uit te schakelen.

En heb ik deze week de telefoon voor de derde keer aangeboden. Vodafone heeft te kennen gegeven dat ze de telefoon nu voor de laatste keer zullen aanbieden bij de reperateur en anders een nieuw toestel meegeven.

Ik zal je op de hoogte houden van mijn ervaringen.

technische specs:
Samsung Galaxy S2
Android 2.3 Gingerbread

Je zou me op de hoogte houden! XD
Wat os er allemaal gebeurd

Bewerkt (4 september 2011 12:30)
reinierkramer

reinierkramer

• Lid sinds 05 maart 2011
  • Berichten 1220
  • Reputatie 0
  • 4 september 2011
  • 15:20

vreemd probleem idd hoop dat ze het kunnen oplossen voor je.

Bewerkt (4 september 2011 15:20)
alteba

alteba

• Lid sinds 22 juli 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 4 september 2011
  • 23:24

Hi Pieter,

Helaas heb ik nog geen nieuws. Sinds 17 mei is mijn telefoon al ter reparatie aangeboden bij Vodafone en tot op heden heb ik nog geen bericht dat de telefoon is gerepareerd c.q. wordt vervangen. Inmiddels hebben ze in de winkel in Amersfoort al wel de klant kunnen constateren, dus dat scheelt. Want zowel bij Dynafix als bij Vodafone servicecentre hebben ze de klant (spontaan uitgaan of herstarten van de telefoon) niet kunnen constateren.

Vreemd dat ik in de 3 dagen dat ik het toestel heb gehad, meerdere keren de klacht heb ondervonden en dat dynafix en het Vodafone cervice center de klant in 3,5 maand nog steeeds niet kunnen constateren. Dan vraag ik me af wat ze daar aan het doen zijn.

Het lijkt mij niet zo moeilijk een progje te installeren die elke boot kan monitoren en registreren. Aan de hand van de opgeleverde logs zou je dan de keren dan het toestel boot moeten kunnen registeren. Maar ja, Wie ben ik?

Inmiddels heb ik al wel een brief gestuurd naar Vodafone en gesteld dat ik van ze verwacht dat ze binnen twee weken met: - of een gerepareerd toestel komen, - Of een nieuw toestel. En anders ben ik genoodzaakt om het contract te laten ontbinden op grond van wanprestatie.

Ik hoop niet dat het daarop uitkomt want ik had ook al de nodige euro's uitgegeven aan extra's zoals eeen bureaulader, beschermhoesjes, usb-adapter, carkit/autolader en een MHL HDMI connector.

Dus tot op heden nog geen positieve reactie van Vodafone. Ik zal ik een reactie op deze reply de mail van Vodafone plaatsen.

groetjes,

Bart

Bewerkt (4 september 2011 23:24)
alteba

alteba

• Lid sinds 22 juli 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 4 september 2011
  • 23:26

Mail ontvangen op 3 september 2011

Geachte heer

Hartelijk dank voor uw e-mail, waarin u aangeeft al
meerdere malen uw toestel ter reparatie te hebben aangeboden.

Allereerst kan ik mij goed
voorstellen dat u hier erg boos en teleurgesteld over bent. Ik zie dat het
toestel inmiddels weer is opgestuurd ter reparatie maar is er een prijsopgave
naar de betreffende winkel verstuurd omdat de klacht niet is geconstateerd.

Ik heb al uw gegevens doorgestuurd naar onze Service afdeling om de
mogelijkheden voor u na te laten kijken, en dat wellicht zij een expertise
kunnen uitvoeren.

Zodra ik bericht ontvang van deze afdeling, kom ik hier
op terug.

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn
Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag
of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice

Bewerkt (4 september 2011 23:26)
Paulo

Paulo

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 276
  • Reputatie 20
  • 7 september 2011
  • 15:41

Ik heb mijn S2 nu een kleine maand. Eerder viel me al op dat de telefoon zichzelf uitschakelt en opnieuw opstart als ik hem in in een hoesje in mijn broekzak doe. Ik dacht eerst dat de aan/uit-knop door de druk werd ingehouden en had er geen probleem mee.

Maar sinds een week herstart de telefoon zich soms ook als ik hem gewoon in mijn hand hou. Dit is wél irritant. Waarschijnlijk is het contact met de batterij niet goed. Ik heb dus de aansluitpunten in de telefoon en op de batterij schoongemaakt, maar het probleem was niet verholpen. Nu heb ik een papiertje om de onderkant van de batterij in het batterijcompatiment gedaan, zodat de batterij wat steviger tegen de contactpunten wordt gedrukt. Het lijkt te helpen, maar ik weet het nog niet zeker.

Ik lees ook op internationale forums dat veel mensen hier last van hebben. Eigenlijk absurd voor zo'n duur toestel. Heeft iemand nog andere tips om de batterij goed vast te zetten?

Bewerkt (7 september 2011 15:41)
Yasinn09

Yasinn09

• Lid sinds 18 mei 2011
  • Berichten 56
  • Reputatie 0
  • 8 september 2011
  • 12:08

Een paar vrienden van mij hadden het zelfde probleem.
Het klinkt een beetje raar maar als je hem een keer in de fabrieksinstellingen(Factory Reset) zet gaat het over.
Tot nu toe 2 telefoons gehad met dit probleem en allebij verholpen door een factory reset.
Ik zou zeggen het is het proberen waard.

Bewerkt (8 september 2011 12:08)
Arjanslagwerk

Arjanslagwerk

• Lid sinds 09 maart 2011
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 8 september 2011
  • 12:29

Of updaten, kan ook helpen.

Bewerkt (8 september 2011 12:29)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.