Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

BigJeff80

BigJeff80

• Lid sinds 18 juni 2011
  • Berichten 58
  • Reputatie 0
  • 8 september 2011
  • 15:43

ik heb dit ook gehad met de mijne, schakelde zichzelf uit zonder reden, en dat terwijl de battery helemaal vol was, vaak was t bij na t spelen van een hd game of na wat foto's geknipt te hebben, en hij was ook met geen mogelijkheid meer aan te krijgen, of ik moest de batterij er uit halen en terug in stoppen, daarna schakelde ie vanzelf aan zonder een toets in te drukken..

ik heb m eerst terug gestruurd na t mobile, die hebben er toen een software update op gedaan, na 3 weken kreeg ik m terug om er na 3 dagen achter te komen dat het probleem daarmee niet verholpen was.

vervolgens heb ik m via de verzekering laten reparen, want die had gelukkkig toch maar eens ene afgesloten, die hebben er toen een onderdeel in me telefoon vervangen, vraag me niet wat ? maar het probleem is inmiddels na 9 weken afwezigheid van me sgs2 totaal verholpen, dus mijn advies is stuur m op naar je mobiele verzekering als je die hebt.

en zo niet gewoon blijven hameren voor een nieuwe, want met alleen een software update en factory reset kom je er niet.

Mvg Jeffrey

Bewerkt (8 september 2011 15:43)
alteba

alteba

• Lid sinds 22 juli 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 8 september 2011
  • 17:16

Dank je Jeffrey,

Geen verzekering afgesloten want er rust een garantie op een dergelijk apparaat. Dus het wordt inderdaad hameren bij Vodafone.
Hopelijk kan ik 17 september meermelden. Tot die tijd ligt het toestel bij de provider
groet,

Bart

Bewerkt (8 september 2011 17:16)
cecoto

cecoto

• Lid sinds 28 augustus 2011
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 8 september 2011
  • 23:07

Heb hetzelfde probleem gehad.De eerste dag dat ik hem binnen had.Spontaan uitschakelen en ook opstarten.Bij mij was het probleem opgelost na een factory reset

Bewerkt (8 september 2011 23:07)
Paulo

Paulo

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 276
  • Reputatie 20
  • 9 september 2011
  • 02:12

Bedankt voor de reacties. Ik heb dus voorlopig gekozen voor een papiertje tussen de batterij en het batterijcompartiment, om de batterij strakker tegen de contactpunten aan te drukken. So far so good. Geen spontane uitval of restart meer. Maar het is slechts anderhalve dag geleden, dus ik weet het nog niet. Een factory reset is hopelijk nog niet nodig, want anders moet ik mijn prachtige custom homescreen weer helemaal opnieuw samenstellen.Later meer.

Bewerkt (9 september 2011 02:12)
alteba

alteba

• Lid sinds 22 juli 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 9 september 2011
  • 16:46

Vandaag geheel onverwacht een pakje via de post ontvangen van Vodafone. Deze bevatte een geheel nieuw toestel (ander imei nummer). Het is jammer dat het bijna 4 maanden heeft moeten duren maar ik kan me best voorstellen dat een provider niet bij de eerste de beste klacht een nieuw toestel vertrekt. Blijkbaar is mijn geduld beloond.

Wellicht mede dankzij de prima service van Danny van Rennes van de Vodafone winkel in Amersfoort. Hij heeft me voortreffelijk geholpen en mede dankzij zijn inzet is het toestel eindelijk vervangen voor een ander.

Dank je wel Danny!

Voor mij is het probleem (hopelijk) opgelost. Ik hoor voor een ieder ander dat de tips die hierin het forum staan een goed alternatief zijn. Bedankt iedereen voor jullie bijdrage om andere te helpen.

Bewerkt (9 september 2011 16:46)
Paulo

Paulo

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 276
  • Reputatie 20
  • 10 september 2011
  • 00:13

Ik ben blij voor je en ik snap dat je opgelucht bent. Maar het is natuurlijk van de gekke dat het 4 maanden heeft geduurd, waarbij je je toestel ook nog eens wekenlang bent kwijtgeweest.

Ikzelf hoop nog steeds dat mijn ‘papieren’ oplossing blijft werken. Na 2,5 dagen nog steeds geen restart gehad.

Bewerkt (10 september 2011 00:13)
alteba

alteba

• Lid sinds 22 juli 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 10 september 2011
  • 15:04

eh ik moet er wel bij zeggen dat gedurende de reparatie periode ik alleen de kosten voor een sim only abonnement heb moeten betalen.
Dus niet de volle mep.

Tja, 4 maanden is ook wel lang. Dat moet ik toegeven.

Bewerkt (10 september 2011 15:04)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.