Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Nu wil ik hem ook terug zetten naar de originele firmware maar ik heb litning rom er op staan en weet nu niet welke ik moet hebben.
kernelversie is 2.6.35.11-ninphetamine-2.0.2+ninpo@titan #9
buildnummer is V4.1 XXKG3 << en zie die er niet tussen staan alleen KG1 en KG2.
Dus welke moet ik nu hebben?
Even op pagina 2 gekeken van dit topic blijkbaar over geslagen moet ik dan vanaf #17 gaan lezen, geldt dit ook voor mijn telefoon? Wil gewoon even zeker weten voordat ik straks me derde galaxy kan bestellen
SanSiro;199757
1 - Zorg dat je in je toestel USB foutopsporing aan hebt staan (menu / applicaties / ontwikkeling)
2 - Zet je toestel in download mode (volume down - home - power)
3 - Start Odin en koppel je toestel aan de kabel. Wacht totdat Odin zegt dat hij je toestel gevonden heeft (“Added!”)
Heb je de bovenstaande 3 punten voor elkaar gekregen?
Word je telefoon herkend als je hem met USB aansluit op je pc zonder dat er ook maar iets open is?
Als het goed is rechts onder in het scherm moet er iets gebeuren als de telefoon aangesloten word.
Ik roep maar iets in het wilde weg want als je pc je telefoon al niet ziet kom je niet bij odin.
Kiereweed;200204
Deze bovenstaande stappen gaan helemaal goed…..
En als je daarna de patch wil draaien, pakt hij deze op en doet daarna verder niets meer.
De telefoon wordt herkend.Ik heb netjes alle stappen door lopen.Dus als ik de drie stappen heb doorlopen en daarna par de pda knop druk en het tar bestand heb geladen en daarna o de start button heb gedrukt.Gebeurt er na ruim een uur nog steeds helemaal niets.:-(
Kiereweed;201944
De telefoon wordt herkend.Ik heb netjes alle stappen door lopen.Dus als ik de drie stappen heb doorlopen en daarna par de pda knop druk en het tar bestand heb geladen en daarna o de start button heb gedrukt.Gebeurt er na ruim een uur nog steeds helemaal niets.:-(
1 - Zorg dat je in je toestel USB foutopsporing aan hebt staan (menu / applicaties / ontwikkeling)
2 - Zet je toestel in download mode (volume down - home - power)
3 - Start Odin en koppel je toestel aan de kabel. Wacht totdat Odin zegt dat hij je toestel gevonden heeft (“Added!”)
Heb je de bovenstaande 3 punten voor elkaar gekregen?