Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Probeer eens 3G Watchdog, of Netcounter.
Dit zijn zeer geschikte apps om je gebruik in de gaten te houden.
sowieso gebruik je je toestel nu gemiddeld veel meer omdat deze nog nieuw is ofc. Maar Youtube filmpjes, mits je ze op HQ kijkt, trekt aardig wat data. Ik heb mijn wifi thuis altijd aanstaan, zodat wanneer ik thuis ben mn internet bundel niet gebruikt wordt.
Kelly;197390
Hallo,
Ik heb nu sinds ongeveer een maand de samsung galaxy S2 met een internet abbonement van 1G.
Nu was de maand nog niet voorbij en kreeg ik al een smsje van KPN dat mijn internetbundel op was.
Ik vraag me af waar dat aan ligt, de man van de winkel waar ik het abbonement heb afgesloten zei dat 1G ruim voldoende was. Ik gebruik internet voor facebook en whatsapp. Ik heb een paar youtube filmpjes bekeken en wat apps gedownload. Is die 1G dan al zo snel op?
Weet iemand een goede app die je internetgebruik in de gaten houdt?
Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.
Het is vrij lastig om over die 1gig te komen, tenzij je inderdaad veel streamed. Misschien heb je hele grote updates geinstalleerd voor je apps? Bijvoorbeeld voor navigatie apps, downloaden van mappen? En kijk inderdaad ook eens naar de syncs van je mail, weer e.d. hoewel dit niet zoveel moet uitmaken.
Heb je bijvoorbeeld een app Achtergronden of iets dergelijks gedownload ?
Deze gaat elke keer de afbeeldingen dus laden, dus dan loopt het wel aardig op.
Blij dat ik WiFi 9 van de 10 keer kan gebruiken, heb nu 3 dagen NetCounter aanstaan, en ik heb al 800mB verbruikt. Over het mobiele netwerk pas 3, dus dat scheelt.
Bosifyable;198705
Blij dat ik WiFi 9 van de 10 keer kan gebruiken, heb nu 3 dagen NetCounter aanstaan, en ik heb al 800mB verbruikt. Over het mobiele netwerk pas 3, dus dat scheelt.
Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.
Hallo,
Ik heb nu sinds ongeveer een maand de samsung galaxy S2 met een internet abbonement van 1G.
Nu was de maand nog niet voorbij en kreeg ik al een smsje van KPN dat mijn internetbundel op was.
Ik vraag me af waar dat aan ligt, de man van de winkel waar ik het abbonement heb afgesloten zei dat 1G ruim voldoende was. Ik gebruik internet voor facebook en whatsapp. Ik heb een paar youtube filmpjes bekeken en wat apps gedownload. Is die 1G dan al zo snel op?
Weet iemand een goede app die je internetgebruik in de gaten houdt?