Ik heb een raar probleem en weet niet hoe ik dit op moet lossen. Als ik via een oortje bel hoor ik eerst een toontje dat hij gaat kiezen en daarna meteen een toontje wat ik heb ingesteld om te laten weten dat ik een sms heb gekregen. Dit geluid gaat dwars door degene heen die de telefoon opneemt. Ik versta deze persoon dus niet.
Hoe zet ik dat uit?
Gerda
Bewerkt (24 augustus 2011 21:51)
Hoi, Ik heb een raar probleem en weet niet hoe ik dit op moet lossen. Als ik via een oortje bel hoor ik eerst een toontje dat hij gaat kiezen en daarna meteen een toontje wat ik heb ingesteld om te laten weten dat ik een sms heb gekregen. Dit geluid gaat dwars door degene heen die de telefoon opneemt. Ik versta deze persoon dus niet. Hoe zet ik dat uit? Gerda
Hoi,
Ik heb een raar probleem en weet niet hoe ik dit op moet lossen. Als ik via een oortje bel hoor ik eerst een toontje dat hij gaat kiezen en daarna meteen een toontje wat ik heb ingesteld om te laten weten dat ik een sms heb gekregen. Dit geluid gaat dwars door degene heen die de telefoon opneemt. Ik versta deze persoon dus niet.
Hoe zet ik dat uit?
Gerda