Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Voor verduidelijking: ik bedoel het gekleurde hoekje in de rechter hoek van een dag (bij maand overzicht)
Dutch Saint;214809
Voor verduidelijking: ik bedoel het gekleurde hoekje in de rechter hoek van een dag (bij maand overzicht)
Je kunt in de webversie een kleur voor je agenda-items kiezen. Heb bijvoorbeel din de webversie blauw voor mezelf, en rood voor de kalender van mn vrouw. Op mijn telefoon zie ik mijn eigen items dus ook in het blauw en die van mijn vrouw in het rood.
Dit zou betekenen dat je op je telefoon de kleur ziet welke je in de webversie voor je agenda-items hebt gedefinieerd.
jwhoutepen;215625
Je kunt in de webversie een kleur voor je agenda-items kiezen. Heb bijvoorbeel din de webversie blauw voor mezelf, en rood voor de kalender van mn vrouw. Op mijn telefoon zie ik mijn eigen items dus ook in het blauw en die van mijn vrouw in het rood.
Dit zou betekenen dat je op je telefoon de kleur ziet welke je in de webversie voor je agenda-items hebt gedefinieerd.
graag gedaan hoor, en blij dat het opgelost is
jwhoutepen;215764
graag gedaan hoor, en blij dat het opgelost is
Heb je wel ‘automatisch synchroniseren’ aangevinkt in de telefoonagenda bij de instellingen?
Edit:
Probleem opgelost. Ik moest instellingen wissen in mijn telefoon.. Alles werkt nu super
Yep, op beide toestellen staat deze optie aangevinkt.. Ik heb ook op de hulp stappen gevolgd van google agenda…
Hoi hoi,
Het volgende viel mij op bij de kalender van de sgs 2. Het hoekje van een afspraak is bijna niet zichtbaar. (Deze is donker blauw)
Bij mijn sgs 1 zijn deze hoekjes licht blauw.
Weet iemand hoe ik de kleur dan wel felheid van deze hoekjes kan aanpassen?
Voor beiden kalenders gebruik ik gmailkalender ipv kies.