Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

scootert

scootert

• Lid sinds 22 september 2011
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 22 september 2011
  • 13:04

Heb ik mijn VW een radio RNS310 met hieraan gekoppeld een multimedia aansluitbox. Hieraan de USB kabel naar de GS2. Dan komt op de GS2 de mededeling dat ik als ik usb kies dat dan bluetooth dan uitgeschakeld wordt. Of wel je kunt alleen muziek luisteren als je geen bluetooth hebt. Lijkt mij vreemd. Maar verder maakt hij de koppeling ook niet naar de radio. Of wel ik kan geen mogelijkheid vinden om via de usb connectie de telefoon te benaderen. Kan dus ook geen muziek afspelen. Mijn oude Telefoon een Nokia N97 kon dat wel. Die kwam met de vraag en moest ik de op de telefoon “massa opslag” selecteren. En daar na afspelen maar.

Lijkt mij sterk dat dit met de GS2 niet kan. Dus mijn vraag is: hoe kan ik muziekbestanden vanaf mijn telefoon afspelen op de radio dit alles natuurlijk tegelijk dat bluetooth ingeschakeld is?

Bewerkt (22 september 2011 13:04)
alexandervba

alexandervba

• Lid sinds 23 maart 2011
  • Berichten 196
  • Reputatie 0
  • 22 september 2011
  • 16:10

Ik heb het klaargekregen, maar tis erg lastig :s Ik geloof dat met USB foutopsporing dit wel mogelijk is.

Dus op je sgs2: Instellingen => Applicaties => ontwikkeling => USB foutopsporing aanvinken.

Dan sluit je usb aan van sgs2 naar je radio en selecteer je op je sgs massa opslag. Maar als ik me niet vergis kon ik dan enkel op de externe SD kaart van de SGS2, niet op de internal SD (dus niet op het toestel zelf)

Laat ff weten of deze info klopt, ik geloof het wel.

Bewerkt (22 september 2011 16:10)
Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 22 september 2011
  • 20:44

Dat klopt. Staat het niet in de handleiding trouwens dat het zo moet? Bij HTC wel meen ik…

Bewerkt (22 september 2011 20:44)
scootert

scootert

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 22 september 2011
  • 22:29

alexandervba;219817
Ik heb het klaargekregen, maar tis erg lastig :s Ik geloof dat met USB foutopsporing dit wel mogelijk is.

Dus op je sgs2: Instellingen => Applicaties => ontwikkeling => USB foutopsporing aanvinken.

Dan sluit je usb aan van sgs2 naar je radio en selecteer je op je sgs massa opslag. Maar als ik me niet vergis kon ik dan enkel op de externe SD kaart van de SGS2, niet op de internal SD (dus niet op het toestel zelf)

Laat ff weten of deze info klopt, ik geloof het wel.

Heb bovenstaande uitgevoerd. Krijg dan boven in het scherm het usb teken. Dat trek ik naar beneden en klik dan op verbinden geloof ik. Krijg dan het groene Android mannetje. Vervolgen selecteer ik MDI op de radio en krijg dan dat hij de muziek gaat zoeken. Vervolgens gebeurt er niets. Nu heb ik geen kaartje in de telefoon (ja de simkaart).
Vind het wel vreemd dat dit niet te zomaar werkt. Het grootste wanproduct van Nokia de N97 deed dit alles vlekkeloos. Ga die steeds meer koesteren. Samsung bellen heeft ook geen zin. Die zeggen standaard dat het aan de auto(radio) ligt. Ook al een ander probleem daar voor gelegd. Wat een helpdesk daar zeg.
Maar goed het werkt nog steeds niet. En hier ben ik niet blij mee. lijkt wel een telefoon om mee te spelen maar een normale verbinding met de auto is zeer lastig te maken.

Bewerkt (22 september 2011 22:29)
alexandervba

alexandervba

• Lid sinds 23 maart 2011
  • Berichten 196
  • Reputatie 0
  • 22 september 2011
  • 23:44

Als je dit zou willen, dan zou ik je aanraden een SD kaart te kopen van 8gb of 16gb, zet al je muziek erop. En je hebt ineens ook meer ruimte op je toestel over

Bewerkt (22 september 2011 23:44)
scootert

scootert

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 23 september 2011
  • 08:18

alexandervba;219965
Als je dit zou willen, dan zou ik je aanraden een SD kaart te kopen van 8gb of 16gb, zet al je muziek erop. En je hebt ineens ook meer ruimte op je toestel over
Ga eerst even kijken of ik er nog 1 kan vinden moet er nog 1 hebben liggen van 2 gb. Maar als het werkt is het natuurlijk wel de omgekeerde wereld. Voor zo'n toestel dat dat niet kan. Maar goed beter via een omweg dan helemaal niet.

Bewerkt (23 september 2011 08:18)
jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 23 september 2011
  • 08:36

Ik maak weinig gebruik van de mogelijkheid, maar als ik al muziek van de telefoon wil horen via de autoradio, doe ik dat via streaming. Is dat geen optie?

Bewerkt (23 september 2011 08:36)
scootert

scootert

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 23 september 2011
  • 13:36

jwhoutepen;219985
Ik maak weinig gebruik van de mogelijkheid, maar als ik al muziek van de telefoon wil horen via de autoradio, doe ik dat via streaming. Is dat geen optie?

Volgens mij kan dat niet daar hij de gegevens van mijn sim naar de externe sim van de auto kopieert. Ofwel ik gebruik de sim van de auto. De telefoon zelf kun je dat alleen gebruikten als opslagmedium en voor app's die geen verbinding nodig hebben. Maar die gebruikt ik ook niet als ik aan het rijden ben. En dan is het makkelijk als je een telefoon hebt met aardig wat opslag capaciteit zodat je niet een tas vol cd's mee hoeft te nemen en te wisselen onderweg. Mijn oude N97 had 32GB opslag. Daar stonden veel mijn cd's en andere muziek op.

Bewerkt (23 september 2011 13:36)
scootert

scootert

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 23 september 2011
  • 14:53

alexandervba;219965

Nou heb dit geprobeerd en dit werkt wel. Echter om nu een sd kaart te kopen?
Verder heb ik gekeken naar de bestandsindeling van de sdcard, echter boven aan staat .android_secure. Daar kom ik niet. Zou de opslag van de telefoon op een of andere manier beveiligd/geblokkeerd zijn voor bepaalde apparaten. Nog ff geprobeerd op de laptop. Kom daar probleemloos bij.
Heb ondertussen de MDI ge-update naar versie KW22-2011.

Bewerkt (23 september 2011 14:53)
abadii

abadii

• Lid sinds 09 oktober 2009
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 25 september 2011
  • 04:16

Je kan ook een aux kabeltje gebruiken

Bewerkt (25 september 2011 04:16)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.