Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Bep

Bep

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 26 september 2011
  • 17:36

Van het weekend heb ik mijn SGS2 teruggezet naar fabrieksinstellingen. Nu heb ik een vraag:

Na mijn SGS2 teruggezet te hebben naar fabrieksinstellingen, en naar tevredenheid opnieuw de instellingen gecustomized te hebben, merkte ik dat wanneer ik in het beginscherm op de Google link klik, en ik vervolgens een pagina kies uit de webgeschiedenis die ik dan krijg (na wat sites opnieuw bezocht te hebben) mijn hele scherm, met name zichtbaar op het toetsenbord, tijdens het laden van de pagina een soort van flitst eenmalig. Dus tijdens het laden flitst het hele scherm een keer vrij hevig. Dit is me voorheen nooit opgevallen. Is dit bij elke SGS2 gebruiker het geval? Zou iemand dit zelf even kunnen testen voor me? Want als ik een site voor het eerst bezoek, dan gebeurt het niet. Alleen als ik naar de site ga via de webgeschiedenis. Heb mijn SGS2 inmiddels een aantal maal opnieuw teruggezet naar de fabrieksinstellingen om te kijken of het dan wel zonder flits gaat, maar het blijft zich voordoen. Ik vind het zelf vrij irritant.

Is dit een fout of heeft iedereen met een SGS2 dit?

Bvd,
Bep

Bewerkt (26 september 2011 17:36)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.