Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

kaat

kaat

• Lid sinds 23 augustus 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2011
  • 16:41

In mijn auto kan ik wel de s2 koppelen maar het telefoonboek krijg ik er niet in staan. Bij onze andere S2 doet ie dit wel. Heb al eens alles ontkoppeld en alleen die ene gekoppeld maar het baat niks. Ligt dus niet aan BT van auto maar ws instelling van de S2. Staat ws ergens op niet delen van gegevens maar kan niet vinden waar. Heb beide telefoons al eens vergeleken met instellingen maar kom er niet uit. Wie o wie, weet waar ik dit kan instellen?

Bewerkt (9 oktober 2011 16:41)
jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 9 oktober 2011
  • 17:51

Op het moment dat je carkit je telefoon ‘vindt’ wordt er in het scherm van je telefoon melding gemaakt dat er een apparaat toegang wil verkrijgen van je telefoonboekgegevens. Kwestie van goedkeuren, en vakje aanvinken dat deze keuze in de toekomst onthouden moet worden.

Bewerkt (9 oktober 2011 17:51)
kaat

kaat

• Lid sinds 23 augustus 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2011
  • 18:03

Heb ik gedaan, hij herkent hem ook.Alleen het telefoonboek kan ie niet inlezen…..

Bewerkt (9 oktober 2011 18:03)
davitamontje

davitamontje

• Lid sinds 06 augustus 2011
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 15 oktober 2011
  • 16:45

Dit had ik ook, ik kon wel verbinden maar telefoon boek werd niet geladen. Wat je moet doen is het volgende: Als je verbinding maakt komt er bovenin je zwarte balkje van de SGS 2 iets te staan. Schuif met je vinger het balkje naar beneden en nu kun je de volledige tekst lezen. Hij vraagt of je de telefoonboek gegevens wil synchroniseren. Als je dit toe staat zijn je problemen voorbij…

Bewerkt (15 oktober 2011 16:45)
jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 15 oktober 2011
  • 16:56

dat is in andere woorden dezelfde oplossing als ik had aangedragen, alleen geeft kaat aan dat dit niet werkt. Raar….

Bewerkt (15 oktober 2011 16:56)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.