Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
merjo;225618
als ik mijn galaxy s II aan de lader leg gaat hij aan en 2 min later weer uit dan wacht ik 5 min (hij ligt nog aan de lader) en start hij weer op dit doet hij nu al 2 uur achter elkaar door,waar kan dit aan liggen?
Samsung Galaxy S8+
merjo;225618
als ik mijn galaxy s II aan de lader leg gaat hij aan en 2 min later weer uit dan wacht ik 5 min (hij ligt nog aan de lader) en start hij weer op dit doet hij nu al 2 uur achter elkaar door,waar kan dit aan liggen?
ik dacht eigenlijk eerst dat het ligt aan de lade, ik gebruik nu een blackberry lader
hallo iedereen,
als ik mijn galaxy s2 aan de lader heb liggen start hij op en sluit hij af dit doet hij telkens achter elkaar weer, ik denk zelf dat het aan de lader ligt want ik gebruik nu een blackberry lader.
misschien weet een van jullie wat er is met mijn galaxy s2
groetjes
En wat gebeurt er als je hem oplaadt via de usb-kabel?
ik heb ook geen usb kabel van samsung daarvoor gebruik ik ook blackberry kabel, en hij doet daarbij ook hetzelfde als aan het stopcontact
Niet handig om over dit onderwerp 2 topics aan te maken.
In je vorige topic heb ik je al een advies gegeven en dat hele verhaal ga ik hier niet weer herhalen.
Dus kies er even voor welke topic je nou wilt gaan gebruiken…dan heb je de meeste kans op goede hulp.
Samsung Galaxy S8+
bedankt avs sorry van die andere topic ik had deze niet meer in de gaten gehouden :s
maar als ik het doe zegt hij ‘'low battery!! can’t download!''
Je doet wel je toestel uitzetten en dan de toetscombinatie volume up + homeknop + powerknop ?
Samsung Galaxy S8+