Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
k_a_r_e_l;227317
Hallo
Ik ben nieuw op dit forum, en maak gebruik van een S2, waar ik heel tevreden over ben.
Graag had ik via deze een antwoord gevonden op het volgende fenomeen.
Telkens ik een oproep krijg dan wordt deze geplaatst in mijn (standaard) agenda. Ook de gemiste oproepen worden opgenomen in de agenda.
Als je een drukke agenda hebt en dagelijks enkele tientallen telefoontjes, dan wordt dat heel snel onoverzichtelijk.
Iemand een idee wat ik dien te veranderen aan de instellingen zodat dit niet meer voorkomt.
In heb begin had ik dit probleem niet, en plots…bingo. Helaas.
3118
Alvast bedankt.
Groeten, Karel
Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1
Alles stock and niet geroot.
Karel, ik heb net gekeken bij mijn sgs 2. Ik kom geen lijst van nummers tegen bij agenda……vaag
Hallo
Ik ben nieuw op dit forum, en maak gebruik van een S2, waar ik heel tevreden over ben.
Graag had ik via deze een antwoord gevonden op het volgende fenomeen.
Telkens ik een oproep krijg dan wordt deze geplaatst in mijn (standaard) agenda. Ook de gemiste oproepen worden opgenomen in de agenda.
Als je een drukke agenda hebt en dagelijks enkele tientallen telefoontjes, dan wordt dat heel snel onoverzichtelijk.
Iemand een idee wat ik dien te veranderen aan de instellingen zodat dit niet meer voorkomt.
In heb begin had ik dit probleem niet, en plots…bingo. Helaas.
3118
Alvast bedankt.
Groeten, Karel