Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Inderdaad, tenzij ze OTA updates doen.
Misschien rare vraag, maar een computer is volgens mij nog steeds essentieel in je leven? in mijne in ieder geval wel…
Ik snap je vraag niet zo goed :S
Nou, ik kan niet zonder me PC in het dagelijkse leven… dus ik vraag me af, kan je alles met enkel een telefoon en tablet?
Geloof het of niet, maar er zijn nog steeds mensen zonder pc/laptop….. Ik ken zelfs iemand die zijn overboekingen nog met de hand invult en in de brievenbus bij de bank gooit hahaha
Als je een Vodafone toestel hebt kan je nu al OTA updaten
en wat is hierin het verschil als bv met kies
want ik kan met beide update althans hij geeft het aan ?
Is OTA beter ? want ik hoor als je via OTA doet krijg je 2.3.5
en als je via Kies doet krijg je 2.3.4
Heb hier eentje met 2.3.4 via kies en die van mn vriendin via ota met 2.3.5. Bij beide zijn we van hooguit één dag met batterij gegaan naar makkelijk twee dagen bij hetzelfde gebruik. Verder zie ik zo 1-2-3 geen verschillen tussen beide versies. Als je dus wilt updaten maar geen pc tot je beschikking hebt zou ik zeggen: doen via ota.
Ja via Kies gaat hij steeds raar doen,
maar als ik via OTA doe gaat dit me geld kosten dan ?
Ik zit gewoon thuis en zit op wifi.
mvg
Ik begrijp het volgende niet helemaal… ik lees op internet een aantal vage verhalen dat er een update is voor het android systeem betreffende galaxy s2. Maar deze moet je installeren via je pc?
Het probleem is dat ik geen pc meer heb, alleen een samsung galaxy tab en galaxy s2. Betekend dat ik nou nooit een software update kan doen?
Alvast bedankt!