Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Hawbesh1

Hawbesh1

• Lid sinds 27 december 2009
  • Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 2 november 2011
  • 18:20

Hallo
ik heb een Samsung Galaxy s2 en hij is keer gevallen maar niet hard ik ging nog tegen houden met me voet dus was heel zachtjes gevallen geen krassen gelukkig niks maar heb gemerkt als ik dan op Horizontaal zet duurt te lang tot de website of de foto gedraaid wordt als je snap wat ik bedoel duurt langer dan normaal is er ergens instelling waar je kan configureren dat sneller gedraaid wordt

ik bedoel meer van als ik de telefoon horizontaal houd dat die gelijk op horizontaal gaat inplaats vertikaal :confused::confused:

Groetjes

Bewerkt (2 november 2011 18:20)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 2 november 2011
  • 18:27

Verplaatst naar Galaxy S 2 forum.

Misschien even de G-sensor ijken?

Bewerkt (2 november 2011 18:27)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

PeterK1990

PeterK1990

• Lid sinds 24 januari 2011
  • Berichten 350
  • Reputatie 0
  • 2 november 2011
  • 20:20

Hawbesh1;234256
Hallo
ik heb een Samsung Galaxy s2 en hij is keer gevallen maar niet hard ik ging nog tegen houden met me voet dus was heel zachtjes gevallen geen krassen gelukkig niks maar heb gemerkt als ik dan op Horizontaal zet duurt te lang tot de website of de foto gedraaid wordt als je snap wat ik bedoel duurt langer dan normaal is er ergens instelling waar je kan configureren dat sneller gedraaid wordt

ik bedoel meer van als ik de telefoon horizontaal houd dat die gelijk op horizontaal gaat inplaats vertikaal :confused::confused:

Groetjes

Normaal taalgebruik kan ook geen kwaad

En voorzover ik weet is er geen instelling in android die het kantelen sneller kan laten gaan.
Misschien dat iemand via een telefoon code (*#123123* zoiets bijvoorbeeld) wat kan regelen en anders ligt t echt aan de hardware.

Bewerkt (2 november 2011 20:20)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 2 november 2011
  • 21:34

Hawbesh1;234256
Hallo

Groetjes

De G sensor even opnieuw kalibreren, evenals de horizontale kalibratie.
Beiden vindt je in menu/instellingen/display

Met wat geluk werkt het draaien dan weer wat soepeler.

Bewerkt (2 november 2011 21:34)

Samsung Galaxy S8+

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.