Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
=> open contact lijst
=> druk optie toets (toets links van de home knop)
=> Meer
=> Instellingen
=> Nieuwe contacten opslaan
=> Sim
Het plaatje wat ik je via PM liet zien, laat ik hier ook nog even zien.
Misschien herkennen anderen dit ook.
Als ik een nieuwe contact toevoeg krijg ik automatisch het bovenstaande plaatje.
Het blijkt dat snipke hetzelfde plaatje te zien krijgt maar dan zonder de sim optie.
Nou weet ik niet 100% zeker of een originele s2 samsung rom uberhaupt wel een sim optie toont in dat menu of dat het komt omdat ik op een custom rom draai.
Dus iemand met een originele rom…als je een nieuw contact toevoegd, krijg je dan ook de keuzes uiit 3 opties, of net als snipke maar uit 2 ?
Samsung Galaxy S8+
Ik heb origineel en krijg ook gewoon simoptie.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Sorry als ik even tussendoor kom.
Maar als ik nou al mijn sim contacten wil wissen?
Dat zie ik er niet tussen staan.
Stock kon ik het niet vinden maar nu met cm7 helemaal niet.
Ik heb de SIM optie ook niet.
2.3.3
Baseband:I9100XXKE4
Kernel:2.6.35.7
Build:Gingerbread XWKE7
alexandervba;234710
=> open contact lijst
=> druk optie toets (toets links van de home knop)
=> Meer
=> Instellingen
=> Nieuwe contacten opslaan
=> Sim
Ik had de optie onder android 2.3.3 ook niet. Na de update naar android 2.3.5 zat die optie er ineens wel bij…Nu kan ik dus wel contacten opslaan op SIM. De vraag alleen nu is: Kun je ook contacten van je sim verwijderen?
Ja, als je de contacten op je sim ook zichtbaar maakt( via optieknop-meer-weergave-sim aanvinken) dan kun je ze op de normale manier uit je contacten wissen.
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
Hallo mensen, vorige week zaterdag was ik mijn sgs 1 aan het flashen en er liep iets verkeerd waardoor ik met een gebrickte sgs zat, vandaag heb ik me dan de sgs2 aangeschaft .
Nu valt het me op dat ik geen contacten meer kan zetten op mijn sim kaart, als ik een contact wil toevoegen heb ik de keuze tussen telefoon en mijn mail accout, nu is mijn vraag , is dit zo bij de sgs 2 of doe ik iets verkeerd.
Grtz