Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

beginner_android

beginner_android

• Lid sinds 17 november 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 17 november 2011
  • 15:11

Hoi!

We zitten voor een weekje in een bungalowpark hier in NL (Center Parcs). Gelukkig hebben ze de mogelijkheid tot WIFI gebruik. Ze werken hiermee samen met KPN. Om hier WIFI te kunnen gebruiken koop je een kraskaart die een bepaalde tijd geldig is.
Op die kraskaart staat een nummer en een code.
Het lukt mij niet om het op mijn toestel voor mekaar te krijgen. (Het wifi wat ik thuis heb is trouwens geen probleem)
het toestel vangt KPN wel op als (open) netwerk, maar ik kan dan niet het nummer/code invoeren. En het opgevangen netwerk te gebruiken zónder gegevens in te vullen is veel te zwak om te gebruiken.
Op de gewone laptop moet je het nummer en de code invullen op de site https://portal.hotspotsvankpn.com/ waar de laptop automatisch naartoe gaat, danwel na openen van browser.
Als ik de browser op de galaxy s2 open, nadat hij KPN als (open) netwerk heeft gevonden en ik heb verbonden, dan kan ik de code/nummer wel invoeren, maar krijg dan foutmelding, óf hij laadt de pagina niet eens.
Nouja, lang verhaal…
Hoe voeg je een open netwerk toe, waarbij je wel een nummer/code moet invoeren via een site?
Zoals je aan mijn naam ziet…ben ik nog een beginner..dus please gebruik lekentaal! haha.
Heb via mn laptop al google afgestruint voor antwoorden hierop, voordat ik mn vraag hier stelde

Grtz,
Beginner_android

Bewerkt (17 november 2011 15:11)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 17 november 2011
  • 16:23

het lijkt erop dat je telefoon moeite heeft met het ontvangen van het signaal.

Je zou kunnen proberen op een andere locatie dichter bij de router/zender te kunnen staan. Als je eenmaal verbinding hebt gemaakt met het KPN netwerk stuurt ie je vanzelf door naar de portal.hotspotsvankpn site via de browser waar je je code moet invullen en dan verder kunt, net zoals bij je laptop (en zoals je hebt beschreven). Er zouden geen extra handelingen nodig moeten zijn (ik maak regelmatig verbinding met een open netwerk zonder problemen)

Bewerkt (17 november 2011 16:23)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.