Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Pfoe, als dat waar is gaan ze snel daar bij Samsung qua sgs2 updates (in tegenstelling tot die van de sgs1)
Leuk, straks eens checken heb deze morgen thuis wel gezien als ik men pc opzette dat er een kies popup was dat ik een update had.
Hopelijk komt samsung dan ook zo snel met android 4.0!
Sent from my GT-I9100
Upgrade gedaan op de SII na weer bij een Upgrade Kies opnieuw eerst weer installeren
Het lijkt wel of de smartphone veel sneller is geworden
Al lijkt me dat het komt door een upgrade en gelijk opgeschoond, omdat het altijd weer eerst veel sneller werkt dan na een paar mnd gebruik.
Ik heb weinig veranderingen gemerkt. Volgens mij stelt de camera (bij video) sneller scherp. Verder heb je bij het bekijken van (smalle/)mobiele sites niet meer de hele tijd dat blauwe effect aan de zijkant (alleen als je met ‘hoge snelheid’ naar de zijkant scrollt) en is de browser sneller. Helaas start mijn telefoon zichzelf nog steeds opnieuw op, zo nu en dan..
ik zal als ik jou was naar de servicepoint gaan met de reboots ik heb nooit 1 reboot gehad. misschien krijg je dan een nieuwe.
op Google Android - Wikipedia lees ik:
In versie 2.3.3 zijn functies voor NFC toegevoegd
In versie 2.3.4 zijn voice- en videobellen via Google Talk toegevoegd
In versie 2.3.5 zijn NFC-verbeteringen en algemene bugfixes te vinden
In versie 2.3.6 Voice Search-verbetering
In versie 2.3.7 verbeteringen aan de veiligheid en ondersteuning voor Google Wallet (momenteel alleen in de VS)
Net de upgrade naar 2.3.6 geinstalleerd, nadat Kies eerst een update nodig had. Ging zeer soepel (beide) en een stuk sneller geinstalleerd dan de update naar 2.3.5
Wat het op mijn mobiel aan verbetering brengt moet ik nog merken (staat er net 5 minuten op)
Ja, inderdaad. De gsm lijkt mij ook sneller geworden, vooral internet en internet-gerelateerde apps, terwijl ik tóch regelmatig het ‘gehugen leegmaak’ (taakbeheer - RAM- wis geheugen) Verder is de ‘blauwe balk’ wat breder geworden maar vervaagd wat vloeiender. Verder heb ik de indruk dat het grafisch nog wat scherper is geworden maar dat kan ook zijn omdat ik m'n leesbril net heb schoongemaakt. O ja… Ik heb ook nog nooit een spontane reboot gehad, ik zou zéker even langs een service-punt gaan. Ik kan niet wachten tot 4.0 komt….
Ik heb hem vanmorgen ook geupdate naar 2.3.6 maar nu begint hij sinds vanavond spontaan te rebooten, heb hier nooit geen last van gehad.
beste mensen via kies ken je nu 2.3.6 downloaden. kreeg in eens een melding.
kreeg in me scherm dat het de problemen moet oplossen. blijk baar met de 2.3.5 ben beniewd of meer mensen de update hebben gekregen.