Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
hmm.. misschien een systeemcondlict met de oude firmware.. Ik zou ff wat backuppen en dan een factory reset uitvoeren…
ik heb ook 2.3.6 en heb er geen last van
minibrekkers;244191
hmm.. misschien een systeemcondlict met de oude firmware.. Ik zou ff wat backuppen en dan een factory reset uitvoeren…
Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1
Alles stock and niet geroot.
Hier hetzelfde. Voorheen in 2.3.3, 4 en 5 gebeurde het een enkel keertje, maar echt heel zelden. Sinds 2.3.6 regelmatig. Soms een dag niet, maar soms zelfs 4-6 keer per dag.
Ik lees hier wel meer berichten over. Als het zo blijft zal ik wel aan de fabrieksreset moeten, maar ik vraag me toch af hoe het nou toch kan dat ineens relatief veel mensen er last van hebben, maar het kennelijk toch geen fout in de update is waardoor het bij iedereen zou moeten voorkomen. Je mag verwachten dat Samsung dan snel een nieuwe update beschikbaar zou stellen.
Je zou denken dat het dan toch iets in de toestellen zelf zou moeten zijn. Ik las in dit topic mogelijk een conflict met de oude firmware, maar wordt die bij het updaten dan niet gelijk verwijderd? En zo niet, dan zou die toch helemaal buiten spel gezet moeten zijn?
Als ik kijk naar hoe ik met mijn toestel omga en een hardwareprobleem uitsluit, dan kan ik niets anders bedenken dan dat het iets met een app moet zijn. Mijn vraag is dan ook, zou een bug in een app in staat kunnen zijn om deze restarts te veroorzaken? Dat zou ook mijn incidentele restarts in het verleden kunnen verklaren.
Het enige wat ik nl. na de update naar 2.3.6 heb gedaan waren de normale app updates vanuit de Market. Ik heb verder niets nieuws geïnstalleerd of instellingen gewijzigd. Er zou dus een app update met fouten geïnstalleerd kunnen zijn.
Als dit mogelijk is, dan kijk ik het nog even aan. Misschien krijgt de bewuste app dan gauw weer een nieuwe update waarmee het probleem verholpen wordt. Een fabrieksreset kost me gewoon teveel tijd en ik vind het doodzonde om weer helemaal opnieuw te moeten beginnen, want verder werkt alles echt helemaal perfect!
Maurice1970;245244
Ik sta op het punt om de update binnen te halen… heeft de reset geholpen?
Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1
Alles stock and niet geroot.
Ik heb afgelopen woensdag ook 2.3.6. erop gezet maar hier wat problemen met mobiel internet (HSDPA), het lijkt erop dat als ie niet gebruikt wordt, even in een ‘sleep-mode’ gaat ofzo. Bij opstarten van een app of internet heeft ie even tijd nodig om te verbinden..
De accu gaat nu wel héééééeel lang mee !
No probs here. Stabiel na update. Idd zoals je vermelde een app?
Hoe hebben jullie de update binnen gehaald? Allemaal via Kies? Ik kan hem zelf niet op SamMobile Forums vinden want werk graag met Odin. Iemand hier antwoord op?
Dank!
Ik weet het niet zeker maar ik had ergens gelezen dat het opnieuw opstarten te maken kan hebben met apps welke op de sd kaart staan. Op een of andere reden kan de S2 dit niet aan. Ik heb mijn apps allemaal terug gekopieerd naar de S2 zelf en sindsdien geen uitvallen meer gehad, vreemd maar misschien is dat een oplossing.
Beste forumgebruikers,
Wie heeft ook de upgrade naar 2.3.6 binnengehaald afgelopen woendag
Om de paar uur start hij opnieuw op!
Dus dat is niet direct een verbetering