Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

van_vugt

van_vugt

• Lid sinds 06 september 2011
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 13 december 2011
  • 15:16

Amici,

Zit met hetzelfde probleem als http://www.androidworld.nl/forum/asus-eee-pad-transformer/27047-koptelefoon-sluit-niet-alle-geluiden-af.html maar dan met mijn Galaxy S2… zat laatst in de trein in de veronderstelling dat wanneer ik mijn koptelefoon ingeplugd had ik het bel- en smsgeluid in mijn oor horen zou. In dit geval hoorde de coupé het met me mee. Heb toen mn gsm op tril gezet maar voelde bij het uistappen de tril van een binnengekomen bericht niet. Kwam er pas na een uur achter, toen ik weer eens op mn gsm keek. Er kwam dus geen geluid door de koptelefoon bij tril.

Het verhaal van AVS begrijp ik, maar is er een mogelijkheid je sms of oproep via je koptelefoon te horen, zonder dat je ‘publiek’ er last van heeft.

thnx
A

BTW… telefoon staat niet op trilstand maar gewoon op geluid. Anders kan ik me voorstellen dat je geen geluid hoort.

Bewerkt (24 april 2013 13:52)
van_vugt

van_vugt

• Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 19 december 2011
  • 23:43

Iemand een oplossing? Merk dat ik het steeds irritanter vinden ga en helaas staat mijn gsm vaker op stil/tril dan op geluid. In principe komt het er op neer dat wel of geen koptelefoon dus niets uitmaakt… alleen muziek luisteren gaat dan wel via hoofdtelefoon.

Bewerkt (24 april 2013 13:54)
van_vugt

van_vugt

• Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 27 december 2011
  • 17:35

Update: heb zelf verder gespeurd maar kom geen bevredigend tegen. Uiteindelijk naar VDF-winkel gegaan en verhaal uitgelegd. Stopt de verkoper zijn headset (standaard van Samsung) gaan de geluiden wel over de koptelefoon! Probleem opgelost zou je denken. Ik mijn eigen orignele Samsung koptelefoon van zolder gehaald erin gestopt en… dezelfde ellende, alleen muziek gaat via de koptelefoon. Vandaag naar 3 telefoonwinkels geweest en driemaal hun headset getest. Driemaal zonder resultaat!

Wat een ellende, iemand een idee want ik weet nu dat het dus aan de koptelefoon ligt. Kun je van een koptelefoon ergens een serienummer vinden ofzo?

alvast dank,
A.

Bewerkt (24 april 2013 13:56)
jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 27 december 2011
  • 17:41

Zou natuurlijk ook afhankelijk kunnen zijn waar de muziek mee afgespeeld wordt en waar de meldingen vandaan komen

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Bewerkt (24 april 2013 13:56)
van_vugt

van_vugt

• Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2012
  • 12:09

Dank voor je reactie jwhoutepen, maar wanneer je je headset inplugt zou alle geluid toch over de koptelefoon moeten gaan. Onafhankelijk waar het geluid vandaan komt, toch? Heb gisteren nog 3 headsets in verschillende winkels getest… zonder resultaat. Er is dus tot nu toe 1 headset die werkt (tweemaal getest op verschillende dagen). Vreemd nietwaar.

Bewerkt (24 april 2013 13:59)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.